-Mami, parca veneati ... ăăă
-Sa intamplat ceva? Trebuie sa stiu ceva?
Tata si-a intors privitlrea la mine.
-Nimic...
Pe naiba "nimic"! Gale si-a gasit cel mai potrivit moment sa coboare. Somnoros, cu pantalonii in vine, tricoul agatat de curea, in partea stanga si pentru o impresie si mai buna, clasica mana prin par.
-Anda! Nu mi-ai zis ca ai musafiri !
Oare ce intelege ea prin "musafiri". Gale s-a blocat 2 secunde, iar apoi si-a asezat pe fata zambetul de cuceritor, cu tot cu gropite.
-Buna! Esti coleg cu Anda? a intrebat mama si i-a intins mana. Gale a strans-o usor.
-Putem spune si asa...defapt sunt iubitul ei...
Idiot castrat cu un castravete mov si o lamaie portocalie, fir-ar sa fie! Trebuie tu sa zici tot... Eventual, ai putea sa mentionezi cine-i taticul tau.
Tata deja se ridicase.
-Pai, pari foarte...
-Prost! a completat-o tata, intrerupand ce voia sa zica bagacioasa de mama.
Sexy! Ce? Daca tot suntem la partea cu completatul celuilalt, eu de ce nu am voie?
-Sebi!
Tata a ignorat-o si a continuat sa vorbeasca.
-Tu chiar credeai ca intri in casa mea, apoi apari intr-o dimineata si scapi viu? l-a intrebat, intrebare ce l-a lasat putin cu gura deschisa.
-Domnule Eusebio, nu vreau sa...
-Nu vreau sa stiu ce vrei tu sau nu. Stai jos! ii ordona,aratand cu degetul spre canapea. Gale se comformeaza, iar tata incepe interogatoriu.
-Cu ce echipa de fotbal ti?
Eu si mama am pufait simultan. Tata e chiar ridicol. Ce poate el sa intrebe un baiat cu care e evident ca am dormit. Doar atat, am dormit!
-Ăăă...Steaua?
-Uite un cunoscator! Asa, deci la capitolul asta stai bine. Cu ce te ocupi?
Un parinte normal ar fi intrebat asta prima data.
-Sunt profesor de sport la liceul unde invata Anda.
Sigur. Spune-i despre toate ocupatiile tale, dar poate ai uitat unde locuiesti. Tata are efectul asta.
-Sport! E bine.
Sebi a dat din cap aprobator, iar apoi a continuat cu niste intrebari stupide, la care chiar ma mir ca a primit raspunsurile pe care le voia.
-Imi place baiatul asta! si-a dat verdictul cand eu deja ma plictisisem de discutia asta.
-Bine, acum putem pleca? am intrebat plina de speranta.
-Ok, dar Gale, nu ai voie sa o iei in brate, sa o saruti, sa o superi, sa o certi chiar daca stiu cum sunt femeile -a zis partea asta putin mai incet- sau, sa nu mai zic, ca in nici un caz, nu ai voie sa dormi in acelasi pat cu ea.
Dar tata, noi nu dormim! Pun pariu ca daca ziceam cu voce tare i-as fi cunoscut parintii la inmormantare.
L-am tras pe Gale de mana si am urcat in camera mea. Dupa ce am inchis usa l-am impins, iar el a cazut pe pat razand de mine.-Ce a fost in capul tau? Stai! Nu-mi raspunde. Iti zic eu ce a fost : nimic! Tata, serios? am tipat la el.
-Si ce voiai sa fac? Sa le zic... '' Hey, sunt Gale, tatal meu m-a trimis sa va rapesc fata. Nu imi place programul la care te uiti. Pot sa il schimb? Aaa, si apropo, Anda nici macar nu mai voia sa se intoarca acasa. Statea prea bine cu mine.'' ?
-Nuu, logic ca nu, dar puteai sa zici ca suntem...colegi la franceza.
-Da. Buna idee. ''Sunt coleg cu ea la franceza. E ceva normal sa dorm cu ea, sa...''
-Bine,bine, am priceput ! l-am intrerupt din sceneta demonstrativa.
Am oftat si m-am dus langa fereastrra. Am pus mainile pe pervaz, gandindu-ma ce o sa fac in cazul in care ai mei afla cine e Gale, cu adevarat. Brusc,am simtit doua maini pe soldurile mele. M-au tras mai aproape de proprietarul lor pana cand am ajuns cu spatele lipit de pieptul lui.
-Scuze, nu m-am spalat pe maini ! mi-a soptit in ureche, cu o voce putin ragusita. Mi-am muscat buza de jos. Era asa liniste. Buzele lui imi sarutau gatul si era asa de bine. Ok, e bine pana stric eu momentele frumoase.
-Mai devreme zici ca auzisem vocea lui Cristi din Banat, in urechea mea.
Gale s-a oprit si m-a intors cu fata spre el.
-Tu chiar trebuie sa faci mereu misto de mine?
-Da. Cam asa functioneaza relatia noastra.
Discutia s-a terminat cand am auzit masina care tocmai parcase in fata casei. Am privit pe geam masina rosie din care s-a dat jos Andy. Ce face Andy aici? Si de ce tocmai Andy?
-Cine-i tipul? ma intreaba Gale putin enervat.
Heyy! Pareri? Cine vrea dedicatie si cine credeti ca e Andy?
CITEȘTI
Furtuna adolescentilor
Teen FictionViata nu este mereu roz. Anda a descoperit asta prea tarziu, atunci cand destinul ei a luat o intorsatura neasteptata, cunoscand persoana ce ii schimba lumea. Nu e mereu usor sa afli ca ai trait in minciuna, iar uneori iti faci singur rau negand cee...