Ryan szemszöge
Soha életemben nem gondoltam volna, hogy megint visszatérek régi önmagamhoz. Mikor semmi mást nem csinálok csak iszok és iszok és iszok. Az utolsó vodka narancs után, a diszkó legjobb csaját vittem volna a tetőre szépen lassan kínozva megenni de aztán megéreztem azt az érzést amit már hetek óta nem éreztem. Avva a diszkóban van.
A bejárat felé pillantottam és megláttam a nagy ember tömegen keresztül az én bébimet. Angyal arca mint mindig, most is imádni valóan tökéletes volt és elkerekedett szemmel láttam, hogy egyedül van. Az ő szeme is hirtelen megtalált a szórakozó ember tömegbe és felém vette az irányt. A csajt akit éppen szórakozni vittem volna, belesúgtam a fülébe és egy ocsmány vigyorral távozott tőlem. Mikor eltűnt a színről, Avva épp akkor ért hozzám.
-Szia Ryan, örülök, hogy látlak.-mondta édes mosollyal.
-Szia bébi...vagyis Avva. Én is örülök, hogy látlak, sőt jobban mint te szerintem.-kijelentésemre meglepően felhúzta a szemöldökét és inni invitált.
-Ittál már valamit?-kérdezte és ránézett a csapos srácra.
-Csak ő itta ki az egész bárt, és csodálom, hogy még mindig áll a két lábán.-felelte nevetve a srác és töltött nekünk egy-egy pohár vodka-narancsot.
-Szóval te vagy Wiliam öccse.-kezdte a beszélgetést és édes szájával inni kezdett.
-Igen, vagyis ahogy már tudod is, hogy az vagyok.-istenem Ryan mi a fasz ütött beléd?? Normálisan nem tudsz beszélgetni??-Figyelj bébii öhm...vagyis Avva, olyan dolog történt veled amit nem tudnék neked normálisan elmagyarázni. A lényeg, hogy te nem Wiliam szerelme vagy, hanem az enyém! Az én kibaszott lelkitársam vagy bébi!-üvöltöttem teli torokból, mire elhalkult a zene.
Mindenki minket nézett és kiváncsian várták, hogy hogyan folytatódik majd a történet. Avva nem szólt semmit hanem zavartan keverte az italát. Kis idő múlva megszólalt.
-Tudom Ryan! Tudom, hogy nem Wil az igazi.-Szünetet hagyott- mikor vele vagyok nem érzem azt amit egy normális szerelmes lány. Tudod nehéz valamiért bevallanom magamnak, de hozzád sokkal jobban vonzódom mint Wilhez,
A szavaim elakadtak és hirtelen nem tudtam neki semmit sem mondani. Zavaromba azt sem tudtam, hogy mit csinálok de megfogtam Avva kezét és magammal húztam. Kimentünk teljesen az épületből és magam felé fordítottam.
-Avva, mutatok valamit...
Fogtam a kezét és a tarkómra vezettem azokat. Az elmém egyből sajogni kezdett és éreztem ahogy átadom Avvának az emlékeimet és éreztem ahogyan pozitívan fogadja őket. Megmutattam neki a legelső találkozásunkat és az első matricát amit a laptopjára ragasztottam. Ahogy megmentettem az életét miután az a nyomorék ex főnöke megpróbálta megerőszakolni. Megmutattam, hogy csodaszépen mutatott abban a gyönyör vörös ruhájában. Látta amint utána ugrom az ablakon, hogy megmentsem azt a kis törékeny puha angyal testét és látta ahogy örült szerelmesen a szemébe nézek mikor magukra hagytuk Evyt és Pault.
Avva hátrébb lépett egy lépést és letörölte a könnyeit. Mögötte megjelent Paul, Evy és Wiliam. Mindenki rám nézett és mosolyogva várták a reakciómat.
- Mi a fasz van veletek?-kérdeztem.
Avva lassan a kezét a mellkasomra tette és a fülembe súgta.
-Boldog Szülinapot szerelmem!!
És akkor leesett a tantusz. Mindenki megjátszotta csak az egészet.
YOU ARE READING
Glikol (+18)
RomanceEgy teljesen hétköznapi lány és egy nagyon különleges rossz fiú találkozása sosem könnyű eset. Avva egy nagyon intelligens csinos és fiatal lány, aki a hatalmas kudarc ellenére csodásan felépítette a karrierjét. Húga, egy intézetben növekedett lány...