Arina

517 41 0
                                    

Arina, sora mea,era o fată minunată. Avea părul negru, uşor buclat, ochii verzi si mari,buzele micuţe şi năsucul mic şi cârn îi făceau chipul drăguţ asemeni unei păpuşi. Avea un prieten, Ray. Cel mai popular din şcoală. Având în vedere acest lucru, el nu se arăta. Se considera un elev ca şi ceilalţi. Era modest şi atent cu toată lumea. Pe sora mea o iubea cel mai mult. Mereu îi făcea surprize mici dar semnificative, îi scria poezii, mereu o aducea acasă în braţe. Erau definiţia iubirii adevărate. Mereu mi-am dorit un iubit ca el,până am aflat că mi-a lăsat sora să moară singură. Era seara de 14 iunie, o seară frumoasă. Era ziua unei prietene. Arina purta o rochie scurtă, albă cu volănaşe roz. Arăta ca o păpuşă vie. Ea e idealul meu în viaţă. Seara târziu, când au plecat de la petrecere, şoferul, fratele lui Ray, s-a hotărât să meargă pe scurtătură, prin pădure,pe lângă prăpastie. Ştia drumul şi cu ochii închişi, doar că, în acea seară, norocul nu a mai fost de partea lui. Ascultau muzică şi spuneau glume. Arina avea sacoul lui Ray pe ea. Au ajuns la valea morţii( aşa îi zic eu ), Dean a încercat să ţină frâna, dar,aceasta nu mai funcţiona. A pierdut controlul volanului şi s-a rostogolit. Cei doi au fost aruncaţi cu forţa din maşină, dar,sora mea a rămas agăţată de portiera. Nu putea rupe rochia,era rănită grav la piciorul drept. Benzina era peste tot,Ray stătea atârnat de o cracă din prăpastie, era cât pe ce să moară. Sora mea ţipa după ajutor. Dean l-a tras imediat pe Ray din prăpastie, apoi s-au chinuit să ajungă la ea,numai că Dean avea piciorul rupt şi se sprijinea de fratele său. Au încercat să ajungă la ea,dar a fost prea târziu. Maşina a explodat imediat. Cei doi au căzut pe pietre aruncaţi de forţa exploziei. Dacă l-ar fi lăsat pe Dean să aştepte puţin, sora mea ar fi fost în viaţă, aş fi avut de la cine să învăţ orice, să mă cert cu ea,să ne iubim ca surorile. Dar, acum sunt blestemată să trăiesc cu amintirea ei.
- Sunt aici,mereu lângă tine.
Iar se aude acea şoaptă. Un fior mă trece prin tot corpul. Oare e ea? Arina?

Mister de HalloweenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum