"Mă entuziasmezi atât de mult încât vreau doar să te am de tot." Te simțeai cam nervoasă.A încetat să te mai atingă și a adus tablourile. Ai fost uimit și ți-ai acoperit gura în stare de șoc.
"Wow.. ești atât de bun la asta."
"Ai fost atât de bună încât s-a dovedit perfect. Vedeți diferențele dintre toate aceste picturi?"
"Fiecare este mai seducător decât cel anterior. Am fost de gând să le vândâ, dar am avut ceva să vă întreb."
De la prima data l-a cerut să-ți imaginezi bărbatul și femeia, cine au fost ei? Au fost oameni aleatorii sau poate...
El și-a pus fruntea împotriva ta înainte de a continua.
" ..ne?""A fost..a fost..."
S-a uitat în ochii tăi cu pasiune."Doar fi sinceră."
"Ne.." Te-ai simțit atât de jenat, dar el te-a ținut de mână."Nu vă fie jenă. Mă excită foarte mult știind că atunci când mă priveai seducător, eu eram cel din gândurile tale."
Și-a pus mâinile pe gât și ți-a sărutat buzele. "Eu am fost cel care a făcut dragoste cu tine."
"Am decis să nu vând aceste tablouri pentru că sunt foarte intime. Sunt doar pentru ochii mei."
"Vino aici. Permiteți-mi să vă fac să experimentați ceea ce vă imaginați. "
Te-a făcut să stai în poala sa și ai continuat să faci ceva mai pasional și intim.
Sfârşit
______________________________________
Sincer chiar mi-a plăcut să traduc acest oneshot :))
Vreau să încerc să traduc de data asta o carteÎmi cer scuze pentru greșelile gramaticale 🙃
Nu uitați de vot dacă via plăcut ⭐
Pwp 🖤🧚♀️
CITEȘTI
Mr. Jeon's Rules
AksiCitiți și aflați! 🖤ACEAST ONESHOT ESTE TRADUS DIN ENGLEZĂ ÎN ROMÂNĂ DE ACEA SUNT CUVINTE MAI CIUDATE 🖤 #jungkook #y/n