Büyük bir sene bitmişti. Ve yarınsa karne günüydü . Daha ne giyeceğime bile karar verememiştim . Sabah karar veririm diyip başımı yastığa koydum .
Tavanı incelemeye başladım ve düşündüm bütün bi sene başıma gelen iyi kötü olayları . Kötüler yoğunluktaydı . Çünkü lisenin ilk yılı , çevrem yoktu .
Utangaç ablamın yaptığı şeyi ben yapamamıştım. Bir tane düzgün arkadaş bulamamıştım .
Ha birde geriye kalan iyi yönü var dimi . İyi yönlerinden biri orta okuldan kurtulmuştum . Artık herkesin karıştığı Duru yoktu karşılarında . Birde tabi yalnız olmamın etkisiyle kafamı iyice derslerime vermiştim .
Bu sayede de yarın okul kürsüsüne çıkıp teşekkür etmem , verirlerse hediyeyi alıp tekrar teşekkür etmem ve öğretmenlere sarılmam gerekiyordu . Belkide bana öğrettikleri için onlarada teşekkür etmem gerekecekti . Anlayacağınız yarın sadece teşekkür günüydü benim için .
Bütün sene boyunca birçok olay yaşamış ve hepsinin sonunu getirdiğimi hatırladım tekrar. Bunu hatırlayınca aklıma gelen ilk şey okulda yaşadığım o sakarlıklar . Her seferinde aynı kişinin karşısında yaşadığım sakarlıklar okulda lakabımı yanlız sakara çıkardı .
O çocuğun karşısında neredeyse bin defa düşmüşümdür . Bir kaçında bana yardım etti . Bazense yardım etmek istedi ama ben yardım etmesini istemedim . Neden böle yapmıştım ??
Kendimi tanımasam onu sevdiğimi düşünürdüm . Ama ben sevmediğime emindim .
Bunları düşünürken uyuyakalmışım . Sabah kalktığımda direk aynaya baktım . Hiç bir zaman Duru'nun yani benim yapmadığım şeyi yaparak güne başlamıştım.
Saçlarım ve pijamalarım dağılmış berbat bi haldeydim . Terliklerimi giyip ayaklarımı sürüye sürüye mutfağa gittim . Babam bana ve ablama kahvaltı hazırlamıştı . Annemi sorduğumda uyuduğunu söyledi . Ve ben de gene ayaklarımı sürüyerek annemi uyandırmaya gittim .
Kahvaltımı yaptım . Ve odama doğru ilerledim . Canım her ne kadar eşofman giymek istesese jean şortumu altıma geçirdim . Üstüme bol hatta babamın olan kısa kollu bir tişört geçirdim . Tişörtü şorta sıkıştırdım . Çantamı hazırladım . Ayakkabılarımı giyip arabaya indim. Annemleri bekledim geldiklerinde ilk defa sabah arabayı annem kullandı .
Okula geldik . Annem benimle babam ablamla gitmişti . Annemin gelmesini ben istemiştim ama babam neden ablamla gitmişti anlamadım .
Müdür konuşmasını yaptı . Bizler teker teker çağrıldık. Kürsüye çıktım , birsürü kişiye ve birçok kez teşekkür ettim. Kürsüden inerken gözümle annemi aradım ama bulamadım . Ararkense o çocukla göz göze geldik . Bana kitlenmiş öylece bakıyordu.
Kürsüden indim. Annemi aradım ve yanıma gelmesini istedim . Geldi ve beraber bowling oynamaya gittik .
Oynarken yarın akşam ben ve ablamı yazlığa göndereceğini söyledi . Tekmi kalıcaz der gibi bakış atınca anneannenler orda olucak dedi . Hiç birşey demedim . Oyun bitti . Biraz alışveriş yapıp eve geldik .
Eve geldiğimizde yazında yalnız olacağım için ağladım diyebiliriz . Ve rasgele odaya dalan babam ne oldu diye sordu . İyiyim dedim ısrar etti . Yalnız kalma korkusu diyince "takma" dedi "sporuna verirsin kendini . Bak orda havuz var hergün yüzer ve basketboll oynarsın" dedi . Ve odadan çıkıp yalnız bıraktı beni odada .
DİĞER BÖLÜMÜDE OKUYUN BU BİRAZ SIKICI OLDU.
İLK BÖLÜM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ . BİRAZ BENİM HAYATIM. BİRAZDA KURGU YAPIYORUM . OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER . (YAZIM HATALARI OLABİLİR )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEMİN GÜNEŞİ
ChickLitEğer birini sevecekseniz içinizde usulca sevin. Lakin duygular dışarı çıktığında hırçınlaşabilir... Güneş Söndü, Karakter Karanlıktan Korktu... " Caaaan!!"