Az Angyaltoll

51 6 0
                                    

Az iskolában a diákok nagy munka elé néztek. Lucifernek, Panninak, Karcsinak, Amandának, Lilinek, Daninak és Gézának ugyanis ma kell befejezniük a suli rádiós feladatot. 

-Jólvan. Panni és Lucifer megy a fő pulthoz ahol majd a híreket mondják. Lili lesz az időjárásos és Amanda a mikrofonos. Géza és Dani pedig a kamerákat fogják kezelni. Van kérdés?-kérdezte Karcsi.

-Igen. Mióta vagy te a rendező?-kérdezte Lucifer.

-Ez most nem fontos. Kész van már a szöveg?-kérdezte Karcsi.

-Mindjárt kész.-mondta Géza.

-Remek. Akkor azt majd add oda Panninak és Lucifernek!-utasította Karcsi Gézát.

-Karcsi van egy kis gond.-mondta Dani.

-Mi?-kérdezte aggódva Karcsi.

-Az egyik kamera nem működik jól.-mondta Dani.

-Basszus akkor kell venni egy újat.-mondta belegondolva és nyugtalanul Karcsi.

-Mi Luciferrel megoldjuk gyorsan.-mondta Panni.

-Jó de siessetek!-mondta Karcsi.

Panni és Lucifer kiment a teremből és kikéredzkedtek a boltba. Ki is engedték őket és rohantak is a legközelebbi műszaki boltba. 

-Milyen kamera kell?-kérdezte Lucifer.

-Gondolom elég ez a kicsi is.-mondta Panni.

-Várj itt van egy komolyabb.-mondta Lucifer és levett egy drága, jóminőségű kamerát.

-Jó akkor hozd azt.-mondta Panni. 

Ezután a kasszánál kifizették és mikor kiértek Panni egy hívást kapott.

-Szia! Siessetek, mert lassan kezdenénk.-mondta Karcsi.

-Szia! Jó akkor a lehető leggyorsabban megyünk.-mondta Panni.

-Jó, úgy legyen!-mondta Karcsi és lerakta a hívást.

-Ki volt az?-kérdezte Lucifer.

-Karcsi és azt mondta, hogy siessünk.-mondta Panni.

-Rendben. Gyere.-mondta Lucifer.

Lucifer és Panni egy üres kisutcába mentek ahol senki nem figyeli őket. 

-Ez nem jó út.-mondta Panni.

-Tudom.-mondta Lucifer és szétnyitotta szárnyát. 

-Szóval repülünk?-kérdezte Panni.

-Igen.-mondta Lucifer mosolyogva.

Lucifer karjaiba vette Pannit és felszálltak az égbe. A levegőben az egyik szárnycsapás közben egy toll hullott le és Lucifer ezt észre vette.

-Jaj ne!-kiáltott fel aggodalmában Lucifer.

Lucifer és Panni a levegőben elakarták kapni a tollat de az berepült egy nyitott ablakon és Lucifernek így lekellett szállnia a  tetőre.

-Sietnünk kell.-mondta Panni.

-Tudom de ezt az angyaltollat visszakéne szerezni.-mondta Lucifer.

-Minek? Ez csak egy toll.-mondta értetlenül Panni.

-Tudom de ha valakinek feltűnik, hogy ez nem egy szokványos madártoll akkor nekem annyi. Ja  és hordoz egy kis mennyei fényt amivel lehet gyógyítani. Szóval fontos, hogy visszaszerezzük. Ez olyan, mint ha egy gyógyforrást adtam volna az emberiségnek. És ez nálunk, angyaloknál tilos.-mondta Lucifer.

Én Az ÖrdögTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon