עבר כבר חודש מאז, ג'ימין וג'אנגקוק עדיין יחד והם ממש אוהבים אחד את השני. ג'אנגקוק כל הזמן מנסה להיות עם ג'ימין והוא בא אליו בלילות כדי להשלים את הזמן שהם לא היו יחד וכך עד הבוקר. אבל יום אחד הכל השתנה...
ג'ימין אכל בסלון בבית כשכולם בבית הספר, כי הוא עדיין מרותק. אבא שלו בא אליו, שילב את ידיו ושאל אותו:
אדון פארק: הבחור ההוא שאתה אוהב היה פה, נכון?
ג'ימין: מה? לא...
אדון פארק: על תשקר, אני יודע שהוא בא בלילה
ג'ימין: וכמה זמן אתה כבר יודע את זה?
אדון פארק: שבוע. נו אז? מה יש? לא הקשבת לי בסוף הא?
ג'ימין: אני פשוט לא יכול לעזוב אותו. אני אוהב אותו...
אדון פארק: אתה דומה לאמא שלך מאוד במקרים כאלה. אני זוכר כשרק הכרנו ועוד לא הייתי שוטר אז היא הייתה בדיוק כמוך עכשיו. היא ברחה מההורים שלה אלי.
ג'ימין: וואו... לא ידעתי את זה
אדון פארק: כן... היא הייתה האישה הכי יפה שפגשתי בחיים שלי, אבל היא הלכה לה...
ג'ימין: אבא, היא הייתה חולה...
אדון פארק: כן, אני יודע...
ג'ימין: ...
אדון פארק: יודע מה? אולי תקרא לו לפה ונאכל כולנו יחד משהו?
ג'ימין: באמת?
אדון פארק: כן. אם אתה כלכך אוהב אותו אז תן לי להכיר אותו יותר קרוב. אבל הוא עדיין נישאר הבחור הרע
ג'ימין: תודה אבא!ג'ימין חיבק את אבא שלו ורץ לחדר כדי להודיע לג'אנגקוק על החדשות הטובות. הוא התקשר אליו אבל ג'אנגקוק לא ענה כלכך מהר. אחרי כמה פעמים שג'ימין ניסה להתקשר, הוא ענה לו....
ג'ימין: היי, הכל בסדר שם?
ג'אנגקוק: כן, פשוט צריך לטפל בכמה אנשים. מה יש?
ג'ימין: אבא שלי מזמין אותך אלינו לארוחת ערב!
ג'אנגקוק: זה ניפלא, מתי?
ג'ימין: כניראה היום
ג'אנגקוק: אני לא יכול היום
ג'ימין: למה?
ג'אנגקוק: זה קשה להסביר, אני צריך לסיים משהו, סליחה
ג'ימין: אוקיי..... תשמור על עצמך....
ג'אנגקוק: בייג'אנגקוק ניתק וג'ימין הרגיש קצת עצוב, קצת הרבה...
בלילה כשג'ימין ישן כמו מלאך קטן (כמו תמיד) ג'אנגקוק ניכנס לחדרו דרך החלון והתיישב לידו על המיטה. ג'אנגקוק חשב: "טוב שאתה לא יודע מה זה דם וסבל. אתה הדבר שאני הכי אוהב בחיים האלה ואני לא יתן לך לראות את מה שראיתי בחיים שלי".
אחרי כדקה ג'ימין התעורר והיה קצת בשוק כי ראה שהחולצה של ג'אנגקוק קצת בדםג'ימין: אומייגאד, מה קרה לך?
ג'אנגקוק: אמרתי לך, עניינים חשובים עם כמה אנשים.
ג'ימין: אתה הרגת מישהו?
ג'אנגקוק: ....
ג'ימין: תענה לי. מיד!
ג'אנגקוק: כן. הרגתי.
ג'ימין: על מה?
ג'אנגקוק: אני לא רוצה להכניס אותך לזה
ג'ימין: ג'אנגקוק... אני דואג לך!
ג'אנגקוק: ....
ג'ימין: אני דואג לך, אתה יודע את זה ממש טוב. אתה לא מספר לי שום דבר על מה שאתה עובר
ג'אנגקוק: אתה הכל בשבילי. אוקיי?
ג'ימין: ...
ג'אנגקוק: אני לא אומר לך דברים ולא מראה לך דברים כי אני לא רוצה שאתה תראה את כל האימה שקוראת. אני לא רציתי שתדע שאני הורג אנשים. אני לא רוצה שתראה דם. אני רוצה שאתה תהיה בטוח.
ג'ימין: קוקי אני...
ג'אנגקוק: אני דואג לך יותר מאשר שאני דואג לעצמי. אתה פתחת לי את העיניים לעולם אחר, לעולם של אהבה, חיבוקים ונשיקות של אין סוף. אני אוהב אותך ואני ממש לא רוצה שתדע מה היה היום או מה שיהיה.
ג'ימין: אוקיי...ג'ימין נישק את הלחי של ג'אנגקוק וסידר קצת את שיערו.
ג'אנגקוק: תודה על התסרוקת
ג'ימין: בבקשהג'ימין חייך לו קצת. החיוך של ג'ימין תמיד מרגיע את ג'אנגקוק בכל מצב, כי לראות את הבן אדם שאתה אוהב מחייך זה הכי טוב שיש...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My boyfriend is a mafia | JIKOOK |
Fanfiction🔞אזהרה! שפה בוטה! 18+! וג'יקוק! 🐰 אני ישמח מאוד אם תשתפו את הסיפור 🐥