začiatok/spoznanie

27 3 0
                                    

Bolo krásne ráno a y/n mala začať novú školu volala sa Karasuno high school. Y/n vstala o 5:00 a škola začínala o 8:00 takže mala ešte čas tak sa išla zatial pripraviť... *čas 7:00*
Y/n sa už pripravila tak si išla na pol hoďku pozrieť youtube *no sponzor😅*... Už bol čas ísť do školy tak ako inak y/n zobrala tašku desiatu a bežala do školy no nie bežala ale išla rýchlou chôdzov dajme tomu a keď došla do školy išla do riaditeľne ale nevedela ju nájsť a kedže bolo len 7:40 tak išla niekoho hladať či by jej neukázal riaditeľňu a našla chlapca a spytala sa ho že či by jej neukázal riaditeľňu a on jej ju ukázal potom ked sa y/n vratila z riaditeľne vydela toho chlapca stáť ešte furt tam tak sa ho rovno spytala jak sa volá a pred tým mu ešte poďakovala a ten chlapec sa volal Hinata Shoyou keď odchádzali videly jedného chalana čakať na Hinatu bol to...*DUM DUM DUMMMM* KAGEYAMA TOBIO a Tobio schmatol Hinatu a išli do triedy a y/n potom išla tiež v triede sa jej učiteľka spýtala že či vie na aký krúžok chce y/n ísť a povedala že kedže hrávala volleyball tak že chce byť Karasuno volleyball manažer *po škole v telocvični* y/n stála pred telocvičňou a išla otvoriť dvere keď ich otvorila uvidela že už tam sú niaky ludia tak sa im zatial predstavila a oni tiež boli to Sugawara ,Daichi,Enoshita,Asahi,Kyoko Tanaka a Nishinoya tak zatial kym čakali na ostatných rozprávali sa a spoznávali potom keď už všetci boli tam okrem jedneho všetci vieme kto to je😏 bol to Hinata. Keď sa dvere otvorili y/n videla Hinatu a ostala na chvilu v šoku keď si ju Hinata všimol bol tieš na chvilu v šoku a vykríkol na celú telocvičňu že"Y/N??!! TU TO ČO ROBÍŠ!?" y/n odpovedala že sa prihlásila ako manažer kedže keď bola malá tak hrávala volleyball a jedna vec si o 4 cm väčsia ako Hinata a Hinata sa ťa spýtal aká si bola pozícia a povedala si že bloker všetci boli v šoku okrem Tsukishimi keď sa spamätali tak pokračovali v hraní Hinata sa trošku začervenal ale potom sa išiel pridať k ostatním keď hrali y/n sa chvilu pozerala na Hinatu a trošku sa tiež začervenala Tanaka a Nishinoya si toho všimli a začali ich shippovať a čo sa stane sa dozviete až nakonci no späť k príbehu jak si toho všimli tak mali veľmi dobrý nápad ako ich dvoch spojiť ... 3 mesiace neskôr ty a Hinata ste najlepší kamaráti ale v jeden deň keď ste boli ty a hinata pri sebe lebo si mu niečo ukazovala tak Nishinoya a Tanaka zhodili Hinatu na y/n a Hinata omylom pobozkal y/n,y/n bola červeňšia ako paradajka a Hinata tiež ale snažil sa to zakriť,Tanaka a Nishinoya sa tam smiali ale boli aj pyšný že ich ship je konečne kompletný o pár dní neskôr asi tak 6 dní Hinata požiadal y/n aby bola je gf a ona povedala áno *ehem ehem😏*keď ste mali 24/25 tak ťa požiadal o ruku a ako inak povedala si ano srr že je tu tak veľa skippov 10 rokov neskôr máte nádherné a zdravé 10 ročné deti jedno sa volá hiva (dievča) a hiko(chalan) hiva má krásne čierno oranžové vlasi a oranžové oči a hiko je má oranžové v čiernymi končekmi a čierne oči !THE END😌!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

hinata x readerWhere stories live. Discover now