begining

55 4 4
                                    

Pod wieżą astronomiczną zebrał się tłum uczniów i uczennic. Gdzieś przez ten tłum przedzierały się krzyki nauczycieli, którzy za wszelką cenę chcieli zobaczyć, co się stało, czym uczniowie są tak zaciekawieni. Na czele grona pedagogicznego stał Dumbledore. Wspomagając się magią, przedarł się centrum uwagi.

Na ziemi leżało poranione ciało młodej Belli. Oczy jej były zamknięte, a usta uchylone. Krew z ran płynęła szeroko.

Dumbledore spoczął na podłodze obok, dokonując szybkiej analizy jej stanu.

- Do skrzydła szpitalnego! Ale już! - krzyknął

Widząc jednak ogromne zamieszanie, wstał i przykładając różdżkę do ust wykrzyczał jeszcze głośniej:

- KAŻDY DO SWOJEGO DORMITORIUM, NATYCHMIAST! PREFEKCI ZABIERAJĄ UCZNIÓW DO ICH POKOI!

Już po chwili sytuacja stała się spokojniejsza. Uczniowie powoli opuszczali miejsce, dając tym samym nauczycielom możliwość przeniesienia ciała dziewczyny do pani Pomfrey.

Panowała absolutna cisza,  gdy Severus Snape trzymając na rękach dziewczynę biegł do skrzydła. Pielęgniarka byka już o wszytkim poinformowana, więc była przygotowana.

...

- Przepraszam, mogę wejść do środka? -

- Nie możesz, Malfoy, o ile chcesz odwiedzić pannę Waterfrock.

- Ale..
 
- .. Żadnego ale. Przeszła wczoraj liczne operacje, o których skali trudności nie zdajesz sobie sprawy. Potrzebuje dużo odpoczynku i spokoju.

- Kiedy będę mógł do niej przyjść- powiedział lekko wściekły chłopak

- Na pewno nie w najbliższym czasie.

- Kiedy? - warknął

- Nie jestem chodzącym licznikiem czasu, panie Malfoy! Skąd mam wiedzieć? Wtedy, gdy będzie jej lepiej, nie zajmuję się przewidywaniem przyszłości, więc nie powiem panu, kiedy to dokładnie nastąpi! Jak chce pan bardzo wiedzieć, to proszę się zapytać pani Trelavney!

Chłopakowi nie pozostało nic innego, jak wrócić do swojego pokoju.
Nie dało mu jednak spokoju, co się stało.
Dlaczego wyskoczyła z tej durnej wieży? Co ona tam robiła? A co jeśli...

Co jeśli ktoś ją zepchnął?

Musiał tylko pomyśleć, kto mógłby to zrobić i dlaczego.

Jedyna osoba, która mu przychodziła na myśl, to osoba z którą ostatnio dziewczyna spędzała dużo czasu

Harry Potter.

the black swan | 1 PARTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz