🍣podivuhodné ráno🍣

49 4 0
                                    

Ken-chin - normální písmo
Baji - tučně

Seděl jsem poslední den ve škole kvůli vysvědčení a přemýšlel jsem nad svými myšlenkami. Nevnímal jsem učitelku spíš jsem vnímal svůj dech dokud nevykřikla moje jméno tak jsem si šel pro vysvědčení a pak domů dokud mě před školou nezastvil Baji.

Ken-chin vypadal ve škole docela smutně tak jsem za ním šel a chytl ho za ruku. " Ken-chin počkej co se děje ? "

Koukal jsem na něj a hluboce jsem se mu zadíval do očí " ale ano Baji" pousmál jsem se a on se roztomile usmál .

Usmál jsem se a navrhl mu že ho doprovodím. Souhlasil tak jsem šel vedle něj k němu domů po cestě mi přišel hodně zamyšlenej. " Můžu se zeptat nad čím přemýšlíš ? "

Koukl jsem se na něj a přemýšlel jsem. " No není to moc důležitý Baji " popravdě bylo to důležitý. Ale nechci ho tím zatěžovat přece jen by se mohl vyděsit.

Přemýšlel jsem nad tím, určitě mi to nechce jen říct. Po chvíli jsme došli před jeho dům. Chytl jsem ho za ruce a přimáčkl ke zdi " Mluv Ken-chin " zavrčel jsem a pousmál jsem se.

Začal jsem se červenat když mě přimáčkl k té zdi. " A-ale nic Baji ! Vždyť jsem ti říkal že to není důležitý " díval jsem se jak ho baví jak mu lžu.

"No tak Ken-chin, nejsem blbej, mě nemusíš lhát " zašeptal jsem a jen pozoroval jak se Ken-chin červená.

" Já...Já....přemýšlím jestli jsem na kluky nebo ne " řekl jsem potupně a díval jsem se do země. Jen jsem ucítil jak mě Baji pustil a odešel. Díval jsem se do země pak jsem se rozběhl domů kde jsem si zalezl do sprchy se slzami na tvářích.

Nevěděl jsem co dělat tak jsem ho jen pustil a odešel, tohle jsem od něj nečekal. Dost mě tím překvapil ale zase ho nechci odsuzovat je to jeho rozhodnutí jestli chce být gay nebo ne.

Vyšel jsem ze sprchy a šel si lehnout, chvíli jsem nemohl zamhouřit oči ale po chvíli jsem usnul.

Doma jsem si sedl ke stolu a přemýšlel jestli mám něco Ken-chin napsat nebo ne, nakonec jsem si jen zalezl do postele a šel jsem spát.

✩dream✩Kde žijí příběhy. Začni objevovat