^ sekiz ^

74 26 5
                                    


Yazar: Diğer günleri direkt atlayıp hızlı geçiş yaptım asklar bos yapmamak icin.

hızlı geçiş

Yurin

Sabahın köründe çalan alarm ile uyandım ve sabah 7 de neden uyandığımı sorgulayıp tekrar yattım. Sonra ise bu gün seçmelerin günü olduğunu hatırlayıp yataktan bir hışımla kalktım.

(çok fazla kişi olacağı için ne kadar erken giderseniz o kadar erken sunarsınız yeteneklerinizi ve jüriler de yorgun olmadıkları için daha rahat kafa ile sizi dinler-izlerler. Şansınız artar bir nevi diye.)

Hızlıca uyanıp evi toparladım ve yine hıyar-domates salatası ve bir haşlanmış yumurta yedim. Vicudum ilk 3 gün açlıktan güçsüz düşse de son 2 gün daha az aç ve daha az güçsüz oluyordum, şimdi ise normal öğünüm olmuştu. Sadece 1 hafta boyunca aynı şeyleri yemek birazcık sıkmıştı.

Hayallerim için değer, diye içimden geçirip yemeğimi yedim.

Yemeğimi yedikten sonra saat çoktan 8.30 olmuştu hemen gidip giyindim. Yaz ayında olduğumuz için beyaz bir şort ve üstüne de siyah üstünde beyaz ile Jeonjong Köprüsü'nün olduğu tişörtümü giydim.

(bu arad rast gele bir Seoul köprüsünün adını yazdım.)

Ayağıma da siyah Converse ayakkabılarımı giyip hızlıca evden çıktım.

Yolda telefonumu elime alıp gruba girdim.

Three Idiots

Yurin
Lan biçıslar

Mingyu
Efm

Minji
Noldi

Yurin
Şirkete doğru ilerliyom ben
Hayırlısıyla benim de MV 'min çıkacağı şirkete doğru

Mingyu
Ben de çıkıyom simdi şirketin önünde buluşuruz

Minji
Ben de otobüsteyim geliom hadi baybay

3x çevrimdışı


Yurin

Gelmiştim, ciddi ciddi seçmelere katılmak için HYBE'ın önündeyim ve garip hissettiriyordu.

Hemen kapının önünde Minji ve Mingyu vardı ve onların yanına adımladım. "Geldimm." Dedim ve hoş geldin dediler, daha sonra da içeri girip sıra aldık ve sıra gelene kadar beklemeye başladık. "Bu arada sen de Kai olayını bi tam anlatsana kız." dedi Mingyu.

"Ya bakın şimdi ben tam gidiyodum belimde el hissettim vs. işte onları biliyorsunuz. İşte ondan sonra bu TXT üyesi çıktı bi de jüriler arasındayım dedi ama ben diyorum kızım den kendi cenazeni mi oluşturdun mal. Hani düşünün bayıldı diye evine aldığın sapık idol çıkıyo aq. Neyse işte sonra bu baya baya yumruklanıp bayılmasına sebep olan kişi ben değilmişim gibi güler yüzle iyi şanslar falan dedi. Hayır dedim noluyoz amk nası bu kadar iyi kalpli bu benden küçük gözüken ama büyük olan velet."

"Oha lan. Olaylara bak, bu arada Huening hep öyledir ponçiğim benim. Çok saf ve iyi kalpli çok tatlı bir şey benim bebekim." Dedi Minji.

Mingyu 'olaylara bak amk' bakışı atıyordu ki görevli benim adımı seslenip benim sıramın geldiğini söyledi. Hızlıca başarılar dilediler ve performansımı sergileyeceğim odaya girdim. Odada Kai, 4 kişi daha, PD vardı. Tahminimce diğer 4 kişi de TXT'nin diğer 4 üyesiydi.

Güzelce selamımı verdim, PD ile neden katıldın vs. konuşmaları yaptık -ki bence tam ideal cevaplar verdim. Sonra da performansımı sergiledim. Teşekkür edip değerlendireceklerini söylediler. Ben de teşekkür edip bana eliyle iyiydi işareti yapan Kai'ye gülümsedim ve el salladım. Sonra da dışarı çıktım.

-
Lan ben yb atmayı unutmuşum imdat

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin