∆Menajer

266 20 19
                                    


°°°°°°°

Günün bir saatinde sadece odamda oturarak günün yorgunluğunu atmak adına sakin bir müzik eşliğinde yeni aldığım mangayı okumaya başlamıştım. Gün boyunca pratik yaparak yaklaşan geri dönüşün daha iyi olmasını sağlamış ve iyice çalışmıştık.

Bir hafta kadar zaman kalmıştı. Çekimler yeni bitmişti teaser için çalışanlar sürekli çalışıyorlar biz ise sürekli pratik yaparak canlı konser ya da showlar için hazırlıklı olmaya çalışıyorduk. Bu geri dönüşün sonunda rahatlayacağım 1 ya da 2 hafta beni gerçekten mutlu ediyordu çünkü ard arda iki geri dönüş yapmak beni perişan etmişti. Aslında beni ve grup üyelerimi.

NeoZen olarak part part ayrılıyor ama her zaman büyük bir geri dönüş için hep birleşiyorduk. Liderimiz TaeYong Hyung gerçekten bu şarkıda yoruldu ve bunu kendisi de itiraf etti. Tabi 19 kişiyi bir arada tek başına tutmak zor olmalıydı. Grubumuz 20 kişi olmasına rağmen gerçekten az menajerimiz olduğunu söyleyebilirim aslında.

Haechan Hyung, Johnny Hyung ve Kun Hyung bizim menajerliğimizi üstlenen kişlerdi. Yaşları bizim yaşımıza yakın olmasına rağmen hepsi diğer tüm menajerlerimizden bin kat daha iyiydi. Hepsi ile çok iyi anlaşıyorduk ve bu bizi rahatlatıyordu.

"İnjun, yemek vakti." Odada beraber kaldığım Menajerimiz Haechan Hyung kapıyı çalmadan içeriye girdiği gibi bana seslendiğinde düşüncelerimden ayrılarak ona bakmıştım. Yurdumuzda beraber kalıyorduk evet, iki ay önce Chenle ile yer değiştirip benimle aynı odada kalmaya başlamıştı. "Tamam Hyung geliyorum hemen."

Kafa salladıktan sonra çıktığında kitabı kapatıp müziği de sonlandırdım. "Çok sıcak tanrım..."

Hareketsiz kalmama rağmen terliyordum. Kore'nin nemli havasını asla sevmiyordum çünkü perf sergiledikten sonra yüzümüzden terler akıyor oluyordu. İç çekerek alımdaki eşofmanı şort ile değiştirdim. Yemekten sonra duş alacağım için tişörtüme dokunmadan odadan çıktım. Zaten çok fazla terlememiştim.

"Woaaaah! Haechan Hyung yemek mi yaptın yoksa?" Mutfağa girdiğim anda aldığım koku ile acıktığımı hissetmiştim. "Ben de yaptım Haechan tek başına değildi!"

Kun Hyung'un sesini duyduğumda gülerek yanlarına gittim ve ona bir sarılma verdim. "Teşekkür ederim Hyunglar! Çok güzel kokuyor!"

Haechan Hyung'dan hala çekindiğimden dolayı ona sarılma vermedim ancak gülümseyerek masaya oturdum. Sanırım büyükler bizden önce yiyerek hızla ayrılmış olmalılardı. "Diğerleri nerede?"

"Yuta ve Mark Hyunglar beraber alışverişe çıktılar. Jungwoo, Lucas, Winwin, Taeil ve Ten Hyunglar ise dışarıda yemeğe gittiler. Jaehyun, Doyoung, TaeYong, Johnny, XiaoJun ve Hendery Hyunglar ise şirkete geçtiler." Chenle hepsini saydığında kafamı salladım.

Masada karşımda Haechan Hyung vardı. Onun yanında Kun Hyung ve Nomin ikilis vardı. Benim yanımda Yangyang, ChenJi ikilisi vardı. Küçükler olarak evde kalmıştık ve iki Menajerimiz de bizimleydi.

"Yeni çıkan oyunu gördünüz mü?" Jeno konuşunca Yang heyecan ile kafasını salladığında Jaemin ve Chenle ona katılarak heyecanlı bir konuşma başlatmışlardı. Jisung ise sessizce yemeğini yiyordu. "Jisungiee sana en sevdiğin çilekli sütlerden aldım." Onun sessizliğini gülümseyerek ben bozmuştum.

Bana bakan küçüğüm ile kıkırdadım. Jisung cidden o sütleri çok seviyordu. "Hyung! Çok teşekkür ederim!" Jisung ayağa kalkıp yanıma gelmiş ve biraz sarıldıktan sonra buz dolabını açmıştı. Gülümseyerek onu takip ederken gözlerim bir anda bana bakan menajerim ile kesişmişti.

§ 𝐑𝐞𝐧𝐇𝐲𝐮𝐜𝐤 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬 §Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin