Sei ve deuh in tih kan tum a nge aw👌👌👌
<Heartbeats>
Chapter-5
____________________
Author pov
An kal na tur an thlen fel meuh chuan dar 10 a ri va tawh,Mark chuan a la hmuh ngai loh vangin phone a phawrh nghal a,thla a la sek bawk,Reubena nen an in kawm ngeih phian mai leh nghal...an pahnih chuan thla an in lak tawn sek a...an ni chu kal fo mahse,Mark an nuam a tih dan a awm a tum ve hrim+ reng kha a nia....
Vernon,Alex,Jay,Nick te chu in chhung lam ah an lut a,( lawk aw....he in leh a vel hi Vernon a ta aw)
Mark leh reuben erawh an bul vel a....grass daih hlim ah chuan an ṭhu khaw muang a,an nui leh kar+ ṭhin bawk.....Vernon// an van in kawm ngeih bik ve a!..a nui suk a...
Nick// a cute ka ti!..mipa ve si..
Jay// mipa cute ka hre ngai lo ... A ti hmuk a...
Alex// in ang u...nizan khan awm ula ka ti sin aw.
Nick// eng nge i chhuah daw+..chawh ngawi mai..
Alex// hmela...rawn ṭhu mai teh u..ka in chak a nia...
Jay// Reuben lo phei ru....a au lang+ a...an pahnih pawh chuana n phei ve nghal vat bawk...
Sitting room ah chuan an ṭhu kim ṭhap a,Reubena leh Mark erawh kitchen lam ah ei tur siam in an buai nak+ a...
Nick// han sawi teh tu nge i hre thei em?
Alex// Vanlalthlana an ti mai in ka hria .an koh dan khan..min sawi sak rawn a lawm..
Vernon// awm ve ila ṭha tur...
Jay// mipa leh mipa chu pa tak a chet tur a lawm..in sual rawn tih vel hi ka ngai nep a nia .awm ve ilang chuan an khawih rawn lo tawp ang che...
Reuben// ei ang u..khaw nge zu kha in dah...a ti ta mai..Mark a phawk kher mai...
Mark// zu a...he tah hian zu in tur ringawt in a mi kan kal?
Jay// aihhh nilo....kan awm ṭhin na hrim+ a nih hi..lo ṭhu rawh...a bul chu a beng thak+ a..
<Time skip>
Mark// hei hi eng nge ?
Reuben// in rawh fizz a nih kha..beer rim chu a lam a...mahse alcohol eng mah a tel lo..
Alex// kha pawh i in theih loh chuan nep lutuk
Mark// tu nge ka in thei lo ti?..a hawng a.an hnim te+ a..a en kual hruk+ a..an lo en ṭhap bawk...a hmui lah Fizz bul chu a in si chat tawh....a in ta khalh a..a meng zau viau mai....a tui lo em a ni...a hak lo chauh bawk..
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......