RAHAT NEFES

74 4 0
                                    

otobüs bir anda yoldan çıktı ve devrildi.....

        gözlerimi açtığımda bir uçağın içindeydim kolum bir iple demire bağlanmıştı.benim uyandığımı gören adamlardan bir tanesi benim başıma geldi.''artık herşey bitti,arkadaşaların öldü ankarada temiz bölge iyi korunamadı ve orası da kirlendi.artık türkiyede yaşamak için hiç bir yer yok.eğer sessiz olmazsan seni öldürürüm!''bir anda tüm düşüncelerim durdu eğer yalansa bu söyledikleri nede olsa tanımadığım birisiydi.fakat anlattıkları doğruysa işte ozaman benim de yaşamam için bir sebep kalmadı.nereye gittiğimizi sormak istedim fakat yorgunluk çok bastırdı ve uyumak zorunda kaldım....

     uçağın yere inme sesiyle uyandım.bir adam gelip beni kaldırdı fakat ellerimi açmadı.dışardan sesler geliyordu.gitgide uçağa yaklaşan bir ses.çok kalabalık olmalıydılar.adamlardan bir tanesi yattığım yerin altına uzanıp bir taramalı tüfek çıkarttı.tüfeği uçağın ortasına kurduktan sonra pilota kapıları açmasını söyledi.kapıların açılmasıyla bir anda herkez içeri daldı.adamın tüfeğinden o kadar çok mermi çıkıyorduki tüfeğinin bozulduğunu zannettim.zombilerin hepsi ölünce adam dünyayı kurtarmış gibi rahatladı.herkez eşyalarını toplayıp çıktı.fakat beni içerde bırakmışlardı üstelik ellerimde bağlı hala daha.bir zombi gelmemesi için yalvarıyordum.sesler gelmeye başlayınca sonumun geldiğini anladım adım sesleri iyice yaklaştı tam gözlerimi kapatmışken ali ve ahmet birde tanımadığım büyük birisiyle geldiler.ahmet ellerimi çözdükten sonra buradan hemen gitmemizi söyledi bende adamın silahı bıraktığı yere eğildim.sandık vardı açtığımda içi silahlarla doluydu.tüfekleri aldıktan sonra uçaktan çıktık dışarda çok sıcak vardı.etraftan zombiler gelmeye devam ediyordu.ahmet''samet ankarada güvenli bölgenin nerede olduğunu biliyormusun?''dedi.''uçaktaki adam temiz bölgenin kirlendiğini söyledi fakat bakmakta fayda vardır''dedim karşılık olarak.

   havaalanından çıkıp yola geldik yolda heryer arabayla doluydu fakat arabaların arasından bir araba rahat geçerdi.yanımızdaki adam güzel siyah renkli bir ranchroverı çalıştırabildi bizde arabaya bindikten sonra yavaş yavaş gitmeye başladı bir süre sonra yolda araba yoktu bazen kenarlarda 1-2 araba görüyorduk.sürekli tabelalara bakarak ilerliyorduk.çankaya yazan tabeladan dönünce arkkamızda bir askeri araç belirdi.önümüze geçip arabayı durdurmamıza neden oldular.askerler arabadan inip yanımıza yaklaştılar.ve bize''buraya temiz bölge için geldiyseniz hiç gerke yoktu çünkü dünya orduları şu anda türkiyeyi en temiz bölge ilan ettiller ve dünyada kalan insanların yaşaması için uygun olarak gördüler.tüm ülkelerin katkılarıyla türkiye sınırları etrafına bir duvar örülüyor.temizleme işleride çoktan başladı.sanırım görmüş olmalısınız onları.neyse biz yolunuzu kesmeyelim artık gidebilirsiniz''arabayı sol şeritten götürmeye devam ederken beynim yanıcaktı neredeyse hani temiz bölge yoktu.tanımadığınız birine asla güvenmeyin.arabayla hız denemesi yapıyordu adam.kavşaktan sağa dönünce koca duvarlar karşımıza çıktı.bir kapının önüne gelince içerden bir asker çıkıp elindeki aletle gözlerimizi kontrol etti.hepimizi kontrol ettikten sonra adamı arabadan indirip yere attı.silahını adama doğrultunca adamın ağzından kollar çıkmaya başladı o kadar berbat bir şey ki.askerin 3-4 mermisinden sonra yere düştü adam diğer askerlerinden ateşiyle öldü sanırım asker arabaya oturup.içeri doğru sürmeye başladı.içersi büyük binalarla doluydu.herkez balkona çıkmış bize bakıyordu yolda bir süre gittikten sonra bir evin kapısının önünde durduk.bu ev diğre evlere göre farklıydı.binadan içeri girince merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladık.bir kapının da önüne gelince durduk adamın düğmeye basmasıyla bunun bir asansör olduğunu anlamam geç olmadı.kapılar açılınca içeri girdik.asansör bir anda aşağıya doğru harekete geçti kısa bir bekleyişten sonra kapılar açıldı geldiğüimiz yer bir labaratuardı.insanların beyaz önlüklerinin üstünde tübitak ve aselsanın logolarını gördüm.labaratuarın ortasında büyük bir oda vardı.oraya doğru yürümeye başladık.içeri girdiğimde masanın başında oturmuş kişiyi görünce çok şaşırdım...

TO BE CONTUINED

YAŞAMAK İÇİN YAŞATMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin