💮1💮

1.6K 76 24
                                    

ᏰᎽᏬᏝ

💮ᏢᎯᏒᎿ 1💮

ဆာကူရာပန္းေလးေတြ ပြင့္ေနၿပီရိေပၚ...ႏွင္းေပါက္ႏွင္းစက္ေတြၾကားမွာ ႏူးညံ့လွတဲ့ ဆာကူရာေလးေတြ ပြင့္လန္းေနခဲ့ၿပီ...ဆာကူရာပြင့္ဖတ္ေလးေတြကို ျမင္လိုက္တိုင္း မင္းကိုသတိရမိတဲ့စိတ္ကို အခုထိေမ့မရပါလား...

💮💮💮

"မသြားႏိုင္ပါဘူး ခမည္းေတာ္...အိမ္ေရ႔ွစံတစ္ေယာက္လံုးရိွေနတာကို ဘာ့ေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ့္ကို ပညာသင္ေစလႊတ္ရတာလဲ..."

"ငါ့ကိုဘာကိစၥကိုမွ ထပ္ၿပီးအထြန႔္တက္ခြင့္မရိွဘူးရိေပၚ! သြားဆိုရင္သြားလိုက္!"

"အဲ့လိုဆို အေၾကာင္းျပခ်က္ေပးပါ"

"မင္းအဲ့ေလာက္သိခ်င္ေနရင္လည္း ေျပာျပလိုက္မယ္ မင္းအေရာတဝင္ေနေနတဲ့ အနိမ့္စားလူသားေၾကာင့္ပဲ!

မင္းကဒီႏိုင္ငံရဲ့ ဒုတိယမင္းသား! သူ႔လိုနန္းျပင္ကလူနဲ႔ ပတ္သက္စရာဘာအေၾကာင္းမွမရိွဘူး!"

"ဘာကိုၾကၫ့္ၿပီး နိမ့္က်တယ္ ေျပာရတာပါလဲ? က်န႔္ေကာက ေရွာင္းအိမ္ေတာ္ကသားတစ္ေယာက္ပါ...

ပညာတတ္လူတန္းစားတစ္ၪီးက ကြၽန္ေတာ္တို႔ထက္ ဘာမ်ားနိမ့္က်သြားတာပါလဲ?"

"ငါ့ကိုေမးခြန္းျပန္မထုတ္နဲ႔ရိေပၚ! အစကတည္းက သူ႔ကိုနန္းတြင္းကို ေခၚမသြင္းခဲ့သင့္ဘူး မင္းအနားမွာ ထားမေပးခဲ့သင့္ဘူး...

အဲ့လိုဆို မင္းလည္းသူ႔အေပၚ အခုလိုခံစားခ်က္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာမွာ မဟုတ္ဘူး"

"သိေနရက္နဲ႔ ဘာလို႔ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ခြဲခ်င္ရတာလဲ? က်န႔္ေကာကို ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္တယ္...တစ္ဘဝစာရည္ရြယ္ထားတဲ့အထိ ျမတ္ႏိုးျခင္းနဲ႔ ခ်စ္ခဲ့တာ..."

"တိတ္စမ္း! မင္းအေတာ္ေလး အတင့္ရဲေနလား ဟမ္? ငါေျပာတာကို မင္းအာခံရဲလား?"

"က်န႔္ေကာနဲ႔သာ အတူရိွေနႏိုင္မယ္ဆို ကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္ေပၚက အေဆာင္အေယာင္ေတြကို ခဝါခ်ခဲ့ႏိုင္တယ္ ခမည္းေတာ္"

"ဒါက ငါေကြၽးေမြးထားခဲ့တဲ့ ငါ့ရဲ့ေသြးသားတဲ့လား! အေဖျဖစ္သူရဲ့ ေက်းဇူးကို မင္းဒီလိုပံုစံနဲ႔ ျပန္ၿပီးေက်းဆြတ္လိုက္တာလားရိေပၚ!

ᏰᎽᏬᏝWhere stories live. Discover now