Capitolul 1 ...

29 1 1
                                    

   -Femeia aia e nebuna,iti jur !gesticulez eu catre prietena mea Amber.

   -Mai degraba esti tu nebuna. Nu ti-ai facut nimic ba chiar mai mult te-a ajutat,imi spune ea exasperata trandindu-se pe canapea.

  -Trebuie sa scap de ea,si asta rapid.

    Am pus mana pe manerul usii si am iesit trandind-o in spatele meu lasandu-mi prietena in propria casa singura. Sunt atat de nervoasa pe mama mea vitrega incat imi vine sa ii sparg capul cu ceva. Tata e mort dupa ea iar ea ca in orice poveste umbla dupa portofelul lui care sincer e cam gros. De cand a aparut zgripturoaca asta imi viata mea imi face numai zile fripte . Hmm si stati ca nu se termina aici totul,a luat-o si pe prietena mea de partea ei . 

  Ma indreptam cu pasi rapizi spre idiotul meu iubit care i-ar ii facea ochii dulci Brendei .

    -Ce faci aici idiotule? Il intreb eu insfacandu-l de brat .

   -Doar stam de vorba nimic mai mult ,iar incepi? ma intreaba el rotindu-si ochii si facandu-mi mai mari nervi decat aveam deja.

Ii placea sa ma calce pe nervii de fiecare data cand avea ocazia,oh si il uram pentru asta . 

  -Iar tu Brenda? 

  -Eu ce? imi raspunde pe un ton de sefa in timp ce se asezea  pe banca .

  -Tu poti sa dispari,iar atunci mi-am ridicat pumnul spre fetisoara ei draguta ,cu chip angelic .

  Dean imi oprise pumnul cand deja eram pe cale sa-i scot ochii vrajitoarei .

  -Hai sa plecam de aici,zice el spre mine infuriat .

    M-a tras deoparte intr-un mod mai agresiv decat de obicei si a inceput sa-mi tina predici ca de obicei . 

   -Asculta-ma! il opresc eu brusc din convingerile lui de preot .

  -Ce mai e? tipa el  catre mine si traganduma mai brutal de brat .

  -Mai bine merg la biserica decat sa te mai ascult pe tine imbecilule! i-am spus eu clar si raspicat iar atunci mi-a dat drumul bratului si am sterso pentru ca altfel ii vedem cum ies flacarile din intregul corp. 

   Mergeam aievea pe poteca de langa casa ,ma gandeam la viata pe care o am ,o mama vitrega haina,un prieten afemeiat si imi pierdusem si prietenacea mai buna . Sunt singura ,mi-am spus in gand . Am rasuflat incet asezandu-ma pe prispa. Imi tineam capul in palmi si imi doream sa mor . Scoala era o inchisoare pentru mine si ma duceam doar pentru ca ma ruga tata ,iar viata mea haotica era pe aproape sa se sfarseasca. De la atatea probleme voi ajunge prea devreme la maturitate si nu vreau asta,eu vreau distractie si faima . 

  Multi din liceul meu ma admira insa eu am prea multe pretentii pentru ai baga in seama . Stateam si ma gandeam indelung la soarta chinuitoare ce urma s-o am pana cand tatal meu venise de la firma la care era sef,si nu era singur,era cu Clear ,vaca de care s-a indragostit.

 -Buna scumpo! imi spune ea prinzandu-ma de obrazji .

"Buna scumpo" o zisesem in soapta si strambandu-ma in urma ei .

   -Te-am vazut ,imi spune tatal meu putin cam prea obosit pentru a-mi face fata . 

  Ma sarutase parinteste pe frunte apoi a intrat si el in casa . Eu ramasesem un moment blocata la intrare,eram pierduta in spatiu ,pana un glas pitigaiat imi striga numele .

  -Jessica,trebuie sa vorbim. 

  Da,era ea , femeia cu acele  scobitori pe care le numeste picioare .  Parea nervoasa si ea si tatal meu,ma gandeam doar la ce as mai fi putut face incat sa se uite cu atat furie la mine .Isi tineau ambii bratele incrucisate la piept si pareau putin  mahniti . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Identitate ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum