- [ ] Όταν ακούμε την λέξη 'αγάπη', το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι οι ρομαντικές ταινίες και οι αφηγήσεις της γιαγιάς για το πώς κλέφτηκαν με τον παππού και έζησαν τον έρωτά τους. Είναι όμως στην πραγματικότητα η αγάπη όπως την φανταζόμαστε;Πολλοί άνθρωποι, απογοητευμένοι που δεν έζησαν ποτέ αυτό το μαγικό συναίσθημα, κλείνονται στον εαυτό τους πεπεισμένοι ότι δεν υπάρχει αγάπη και είναι μόνο ένα παραμύθι που εξιστορεί η μητέρα στη κορούλα της για να κοιμηθεί. Αυτό όμως δεν ισχύει. Όλοι αξίζουν να αγαπήσουν και να αγαπηθούν όπως επίσης πιστεύω ότι ο καθένας έχει ζήσει το συναίσθημα της αγάπης και της συντροφιάς κατά τη διάρκεια της ζωής του. Μπορεί να μην ήταν παντοτινό και ρόδινο όπως είναι στις ταινίες, όμως σημασία έχει να νιώσαμε ότι υπήρξαμε σημαντικοί για κάποιο άτομο και νοιάστηκε για εμάς. Οι ταινίες και τα βιβλία περιγράφουν φανταστικές ρομαντικές περιπέτειες και γεγονότα που σε καμία περίπτωση δεν συμβαίνουν αυτά στον καθένα.
—————————————————————————
- [ ] Ο ερωτας έχει ηλικία;. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι ένας έφηβος δεν μπορεί να ερωτευτεί αφού δεν γνωρίζει πώς είναι η πραγματική αγάπη. Ισχύει αυτό;Κατά τη γνώμη μου όχι, ο έρωτας δεν έχει ηλικία. Ο έφηβος μπορεί να ερωτευτεί, ο ηλικιωμένος μπορεί να ερωτευτεί, ακόμα και ένα παιδί. Σαν παιδία όλοι πιστεύω θυμόμαστε ένα άτομο που είχαμε τότε ερωτευτεί και θέλαμε να παντρευτούμε. Τώρα που το σκεφτόμαστε μας φαίνεται χαζό άλλα τότε ήταν η πιο ωραία και γλυκιά σκέψη που κάναμε. Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος ωριμάζει και το μυαλό με αποτέλεσμα να σκεφτόμαστε πιο καθαρά και να καταρρίπτουμε αυτά που πιστεύαμε στο παρελθόν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ερωτευτήκαμε τότε. Ερωτευτήκαμε με το μυαλό που είχαμε τότε και εκδηλώναμε αυτό που νιώθαμε με τον τρόπο που ξέραμε. Τώρα που μεγαλώσαμε τα πράγματα αλλάζουν όμως το συναίσθημα παραμένει το ίδιο.
—————————————————————————
- [ ] Υπάρχει ο έρωτας με την πρώτη ματιά;Θεωρώ ότι ο έρωτας με την πρώτη ματιά δεν υπάρχει. Είναι αδύνατο να ερωτευτείς έναν άγνωστο από την πρώτη ματιά. Όταν είσαι ερωτευμένος με κάποιον το μυαλό σου είναι συνεχώς κολλημένο σε εκείνον, σου λείπει όταν είστε μακριά, επηρεάζεσαι άμα εκείνος δεν είναι καλά και θες να ζήσεις ολόκληρη την ζωή σου μαζί του. Με μία ματιά αυτά δεν μπορείς να τα νιώσεις. Χρειάζεται να έχεις περάσει πράγματα μαζί του ώστε να δεθείς τόσο. Η πρώτη ματιά λοιπόν πιστεύω ότι είναι η πρώτη εντύπωση που σου κάνει ο άλλος.
—————————————————————————-
-[ ]Πιστευεις στο 'Σωστό άτομο αλλά λάθος στιγμή;'Η αλήθεια είναι πως τώρα που κάθομαι να γράψω δεν έχω κατατοπιστεί στην τελική απάντηση μου,όμως πιστεύω ότι στη συνέχεια θα μπορέσω να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.
Αρχικά,θα ξεκινήσω με την γνωστή σκέψη:Αν αγαπάς κάποιον δεν υπάρχει σωστή και λάθος στιγμή,τον διεκδικείς,δεν τον αφήνεις.Από την μια πλευρά συμφωνώ,αν είσαι ερωτευμένος με κάποιον παρατάς τα πάντα και είσαι μαζί του παίρνοντας κάθε ρίσκο.Αν δεν ρισκάρεις δεν θα μάθεις ούτε θα αγαπήσεις.Όλα στη ζωή μας είναι ένα ρίσκο.Ακόμα και το γεγονός ότι βγαίνουμε έξω από το σπίτι μας κάθε μέρα έχει κάποιο ρίσκο καθώς δεν μπορούμε να ξέρουμε τι μπορεί να μας συμβεί.Ποιά λοιπόν η διαφορά να μην ρισκάρεις στον έρωτα;Θα σου πω ποια είναι:Τα συναισθήματα.
Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι που έχουν ρισκάρει στην αγάπη,έχουν καταλήξει να είναι πληγωμένοι και απαισιόδοξοι σχετικά με το ωραίο αυτό συναίσθημα.Οι ίδιοι είναι εκείνοι που πιστεύουν επίσης στο σωστό άτομο αλλά λάθος στιγμή.Συνήθως μετά από μια αποτυχημένη σχέση είναι πεπεισμένοι πως η αληθινή αγάπη δεν υπάρχει και πως όλοι είναι ίδιοι με εκείνον που τους πλήγωσαν,αγνοώντας λοιπόν όλους τους υπόλοιπους.Με λίγα λόγια,μπορεί να γνωρίσει το σωστό άτομο αλλά εξαιτίας της λάθος στιγμής,μετά από έναν έντονο χωρισμό,απογοήτευση κλπ, είναι θολωμένοι και απομακρύνονται.
Όποτε η απορία είναι:έχεις τα κότσια να πάρεις το ρίσκο και να δεις που θα σε βγάλει ή προτιμάς να προστατέψεις τον εαυτό σου και να μην ζήσεις ποτέ αυτή την μαγεία και τρέλα του έρωτα;Σε αυτό το ερώτημα δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση.Η απάντηση του καθενός είναι δεκτή και κατανοητή.
Προσωπικά,ως μια έφηβη που σαν να βιάστηκε να μπει στο παιχνίδι του έρωτα και της αγάπης και τώρα μετανιωμένη έχει καταλάβει ότι ο χρόνος δεν μπορεί να γυρίσει πίσω,διστάζω να ανοιχτώ και να αγαπήσω χαλώντας ο,τι καλό βρεθεί στη ζωή μου.Με άλλα λόγια,ανήκω και εγώ στα άτομα που πιστεύουν στο 'σωστό άτομο αλλά λάθος στιγμή' αφού ακόμα νιώθω ευάλωτη να ανοιχτώ και να αγαπήσω κάποιον.
==================================
Οι πρώτες μου σκέψεις-φιλοσοφίες όπως καταλάβατε είναι πάνω στην αγαπη και στον έρωτα.Θα ήθελα να μάθω πολύ αν συμφωνείτε ή έχετε κάποια αντίρρηση σχετικά με αυτά που γραφω όποτε μην διστάσετε να σχολιάσετε ό,τι σας απασχολεί και θέλετε να το μοιραστείτε μαζι μου!
YOU ARE READING
Φιλοσοφίες
RomanceΟι σκέψεις μιας έφηβης σε θέματα που την απασχολούν κάθε βράδυ όπου της μοιράζεται μήπως και ταυτιστούν και αλλά άτομα μαζι της...