4.8

13.2K 690 196
                                    

Ela gittikten sonra bende tesislerden çıkacakken Uğurcan kesti önümü.

"Yusuf! Kardeşim bir bekle."

Uğurcan'ın sesiyle durdum. O da hızlıca yanıma geldi.

"Ela nerede? Gitti mi?"

"Evet biraz önce çıktı. Bende çıkacaktım."

"Çabuk gitmiş. Dün mesaj attığında kalacağını söylemişti biraz."

"Furkan galiba iş için Fransa'ya gidecekmiş ama gidememiş. O da onun yanına gitti."

"Hadi Ela'nın gitmek için bahanesi varmış, sen?"

"Pek iyi değilim Uğurcan. Eve gitmek istiyorum."

"Bekle biraz. Dışarı çıkacaktım bende birlikte çıkalım. Hemde senin şu iyi olmama işini konuşalım."

"İyi tamam bekliyorum."

Uğurcan kısa sürede üstünü değiştirdikten sonra yanıma geldi. Sonra birlikte benim evime gittik. Eve geldiğimde ikimize de kahve yapıp kupaları da alarak salona yanına gittim.

"Ee anlat bakalım kardeşim. Sorun ne?"

"Anlatılacak gibi değil."

"Sen anlat ona bir de ben karar vereyim."

"Ela." dedim derin bir nefes alarak.

"Ela mı? Ne olmuş Ela'ya? Evliliğinde mi bir sorun var yoksa?"

"Hayır Furkan'la mutlu görünüyor."

"Öyle bir söyledin ki Furkan'la mutlu olmasına sevinmemiş gibisin."

Bir şey diyememiştim. Uğurcan'da bir sorun olduğunu anlamıştı.

"Lan öyle mi yoksa? Yusuf cevap versene! Julia ile ayrılmanızın sebebi Ela değil değil mi?"

"Evet Ela." dedim hızlıca. "Ela'yı çok seviyorum."

"Yusuf sen ne dediğinin farkında mısın? Evli o kadın."

"Biliyorum. Zaten kendi içimde yaşıyorum duygularımı."

"Nasıl oldu? Yani nasıl aşık oldun? Zayıfladıktan sonra mı?"

"Hayır alakası yok. Ben Ela'ya Fransa'ya ilk transfer olacağım zamandan beri aşığım. Çok açılmak istedim Ela'ya ama annesi ona hislerimin olduğunu fark edip engel oldu. Aklında başka birinin olduğu ve kızının kafasını karıştırmamam gerektiğini söyledi. Bende uzak durdum ondan. Daha doğrusu uzak durmaya çalıştım.. Trabzon'a gidip gelirken hep görüşmek istedim ama annesi Ela'yı kısıtlamakla tehdit etti beni. Yine de sırf onu da görebilmek için arkadaş ortamlarına soktum onu. Ama ona yüz veremeyeceğim için gittikçe uzaklaştı benden."

Uğurcan şaşkınlıkla izliyordu beni. Ela'yı sevdiğimi kimseye söyleyememiştim ki..

"Fransa'ya iyice yerleştikten sonra onu unutmak istedim. Julia bu yüzden girdi hayatıma. Julia'yı hiç sevmedim diyemem. Ama Ela.. Ne bileyim onu görmüyorken unuttum demek kolaydı. Şimdi onu gördükçe kaybolduğunu düşündüğüm hislerim depreşiyor."

"Yusuf seni anlıyorum. Ela'dan mecburiyetten uzak durmuşsun hep ama o şu an evli ve Furkan'ı seviyor."

"Furkan'ı sevdiğini düşünmüyorum."

"O ne demek öyle?"

"Ya tamam dışarıya mutlu bir evlilikleri varmış gibi yansıtıyorlar ama öyle değil bence. Ela bu kadar kısa sürede beni unutmuş olamaz."

"Bir dakika." dedi Uğurcan "Anlamıyorum nasıl yani? Ela'nında mı sana hisleri vardı?"

"O hiçbir zaman gelip bana söylemedi ama ben hep anlıyordum. Hatta Ela ben Fransa'dayken farklı bir kullanıcı adında bana yazıyordu. Önce konuşmak istemedim. Kendimi dizginlemeye çalıştım ama olmadı. Öyle konuşmaya başladık. Ela'nın annesi de öğrenmiş konuştuğumuzu.. Bana bağırdı çağırdı. Ela'nın bir daha yüzünü göremezsin dedi. Dediğini de yapardı bu yüzden geri çektim kendimi. Hatta bana bir daha yazmasın diye kalbini kırdım Ela'nın. Kilolu birini asla sevmem dedim. Bir daha hiç yazmadı bana sonra da evleneceği haberi geldi. Ela beni özlediği için farklı hesaptan yazıyordu bana. Onun kalbini kırdım diye bir anda başkasına aşık olamaz ve evlenemez. Çok saçma değil mi? Bu evlilikte belki de Ela'nın annesinin parmağı var olamaz mı? Ya da bana sinirlenip evlendi. Ya olamaz mı Uğurcan?"

"Şu an sen ne dediğini bilmiyorsun. Ela artık evli bir kadın.. Ona olan hislerini unutman lazım Yusuf. Tamam ikinizde birbirinizi seviyormuşsunuz kavuşamamışsınız ama her şey için fazlasıyla geç. Hem sen Julia ile yattığını söylemedin mi?"

"Söyledim ama ben Ela'yı unuttuğumu düşündüm. Unutamamışım.."

"Eğer Ela'ya gerçekten aşıksan mutlu olduğu sürece uzak dur ondan. O mutluysa sende mutlu olmalısın."

"Furkan gibi Ela'da aşıksa eğer aralarına girecek değilim zaten. Sevmek bazen de kabullenmektir. Ama ben farklı şeyler seziyorum ve eğer haklıysam Ela'yı kazanmak için her şeyi yaparım."

..🦋❤️

Müptela / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin