Witajcie kochani.
Miałam wczoraj dać rozdział, ale nie dodałam go, ponieważ wieczorkiem stało się coś, czego tak szczerze nikt sie nie spodziewał. Zayn odszedł z 1D.
Teraz zwracam się do was Directioners. Nie znam tego uczucia, które teraz przeżywacie. Nigdy nie straciłam swojego idola. Tak szczerze zawsze takie sprawy przyjmuję bez jakichkolwiek uczuć... Mniejsza.
Bądźcie silne kochane. Jesteście dla nich wszystkim. Zayn popełnił cholernie duży błąd. Stał się już sławny i nie ucieknie on od paparazzi, ani od was. Kochacie go, tak samo, jak on kocha was.
Najwidoczniej ma słabą psychikę, jeżeli tak postąpił. Niby chce żyć jak normalny nastolatek, ale przecież on już nie jest nastolatkiem, nawet normalny nie jest. On mógł uratować pardziesiat milionów serc, które było rozciete na kawałki.
Dziewczyny, teraz najwazniesze jest to, że cały zespół się nie rozpadł. Rozumiem, to nie to samo, że bez Zayna już niczego nie ma, ale pomyślcie co czują chłopaki, gdy widzą takie akcje jak #cutinzayn.
Kocham was dziewczyny i bez was nie napisałabym Color.
Chcę was poinformować, że zawieszam Color, do momentu, aż wszystko się uformuje. Nie chce, aby ktoś przeze mnie płakał, albo był chociaż smutny.
Kocham was i wiem, że dacie radę! Spiera was tyle fandomow.
Jeżeli chcecie o tym pogadać piszcie do mnie śmiało. Podobno mam taki mały dar mówcy. Z chęcią odpiszę
Trzymajcie się cieplutko kochani !
Damy radę!
CZYTASZ
Color ✓
De TodoA co jeśli tak zwany ''idol ludzi'' nienawidzi swoich fanów? RACZEK cover by: kurwaanonim story by: kurwaanonim cover update : 08.01.2016