Oznámení! :(

396 30 0
                                    

Jestli najdete chyby.. omlouvám se:/

Ahoj.. omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala žádnou kapitolu a asi ještě dlouho nepřidám. S odchodem Zayna ze skupiny ze mě odešlo i na nějakou chvíli chuť psát..:( 

7. kapitolu mám z poloviny rozepsanou a zatím mám pocit, že to je to dobrý a s tím jak každou hodinu brečím by to nedopadlo dobře s tou druhou polovinou. Bylo by tam hrozně moc chyb a slov které by nedávaly smysl... 

Holky! Vy co si tohle přečte a jedete do Vídně na jejich koncert.. prosím napište mi to do komentu abych věděla s kým se tam můžu potkat :) 

Nevím jak u vás, ale tohle má být můj první koncert kluků a ta představa, že se vám po tak dlouhé době splní sen a nebude tam jeden z členů.. ne to opravdu nedávám..:/

Přiznejme si.. jsou to One Direction, Jeden Směr a oni si ten směr společně za těch, téměř pět let našli. Za pět let toho všichni dokázali mnohem víc než kde jaká jiná skupina, která je spolu třeba deset let.  

Odešel nám jeden miláček a podle toho co jsem četla na jejich oficiálních stránkách se kluci bez Zayna jen tak nehodlají rozpadnout, ale chtějí normálně pokračovat jen ve čtyřech a Zayn jim to přeje.. aby byli dál nejúspěšnější skupina na světě, což taky jsou! 

Když už teď neuslyšíme jeho výšky.. ano bude to zvláštní, že místo pěti hlasů uslyšíme jen čtyři, jeho hlas je něco úžasného, ale holky! Jsme DIRECTIONERS! Jsme jedna velká rodina a my teď musíme držet pohromadě, držet se nad vodou a dávat klukům najevo, že Ano mrzí nás odchod Zayna, ale že tu stále pro ně jsme a vždy budeme. 

Nesmíme teď dělat žádné 'blbosti' jako je vzít žiletku a pořezat se.. a pak to ještě zveřejnit na twitteru! Tyhle holky co to udělali nejsou asi v pohodě. Pokud by se ty fotky dostali ke klukům, řekla bych že o tom jim šlo, kluky by to položilo a hlavně asi Zayna kdyby věděl co fanynky dělají kvůli jeho odchodu.. 

Chápu ho.. všechen nátlak a podobně, ale mrzí mě, že ho na koncertu neuvidím :(( 

Nedělejte prosím nic takového a už vůbec to nikde nezveřejňujte. Nepomůže to ani vám a už vůbec ne klukům.. a to jakože se ty fotky k nim určitě nějakým způsobem časem dostanou :'(( 

Děkuju za přečtení a budu se snažit vám přidat další kapitolu co nejdřív.. nechci nic slibovat :) 

Mám vás ráda.. jste úžasné čtenářky :* 

#MissyouZayn <33

Kousnutí Nesmrtelnosti ✔ | LTKde žijí příběhy. Začni objevovat