Všechno jsme Tomovi vysvětlily. Od našeho ukrutného hladu až po Perriino zoufalství. "Máte hlad?" zeptal se a my s Perrie kývaly jako o život. Tom si sundal batoh a začal v něm něco hledat. Pak vyndal dvě jablka a 5 čerstvých rohlíků. "Na, vemte si." řekl a podal nám dnešní snídani. "To nemusíš." usmála jsem se. "Ale jo, musím. Ber to jako odškodné za tu nohu." na to jsem už nereagovala a začala jíst. Měla jsem příšerný hlad! "Díky" řekla Perrie.
Mezitím co jsme jedly, tak Tom zavolal Jacobovi kde jsme, aby nás nehledal. Nadiktoval mu přesnou adresu. Nechápu jak se tady může tak v pohodě orientovat. Přesunuli jsme se o kousek dál do takového menšího parčíku. Byl už jen kousek od krásné pláže plné jemného písku. Slunce zářilo na průzračnou vodu která se díky tomu třpytila. Vypadala, jako by ní byli malé krystalky. Tenhle okamžik bych chtěla zachytit - foťák - vzpomněla jsem si a začala ho hledat v tašce. Naštěstí jsem ho nezapomněla přibalit. Podívala jsem se do hledáčku a začala fotit tenhle krásný moment. Mezitím přišel Jacob.
"Sakra, ty nepřestaneš pracovat ani na chvilku... viď?" řekl Jacob a usmál se.
"Je to děsnej workoholik. Snažila jsem se jí zpravit ale nepovedlo se." řekla spokojená Perrie s plným žaludkem.
"Na workoholismu není nic špatnýho. Taky s ním trochu bojuju." přiznal se Tom.
"Já nepracuju. Prostě mě baví fotit." zarazila jsem všechny, aby přestali mluvit.
"Ale workolik jsi, přiznej to." trvala na svém Pezz.
"To nepopírám."
"Nemůžeš pořád pracovat, zničí tě to!" řekla Perrie.
"Tady blond kolegyně má pravdu Sabrino, workoholismus je špatnej." souhlasil Jacob.
"Nechte jí už bejt." ozval se Tom a konečně bylo ticho. "Jsme tady aby jsme si to užívali navíc, vždyť Sab teď nic nedělá. To že si někdo něco vyfotí není workoholismus." Nikdo nic neříkal.
"Děkuju." překazila jsem ticho a usmála jsem se. Tom kývl a šel si odložit batoh k velkému stromu.Beze slov si začal svlékat tričko a mé oči sklouzly na jeho vyrýsované tělo. Nejspíš bylo divné, že na něj pořád zírám ale prostě nešlo odtrhnout oči. Přestala jsem až tehdy, když si začal svlékat kalhoty. Otočila jsem se na Perrie a všimla si že sedí na lavičce a zírá na mě.
"Co je?" zeptala jsem a šla si sednout k ní.
"Ne aby si ho vykoukala." ušklíbla se Pezz. Obrátila jsem oči v sloup."Tak co? Jdete do vody?" ozval se Tom. Na sobě měl vínové plavky. Hrozně mu to seklo. Moje oči zase sklouzly na jeho hrudník. Pane bože!
"Jasně!" řekla Perrie a taky se začala svlékat. Plavky jsme s Pezz měly hned pod oblečením. Přidala jsem se k ní a začala si sundavat tričko. Kluci na nás zírali ale nám to bylo jedno. I když, každý chce aby na něj zíral Tom Holland, neříkám že ne. Zřejmě jim ale došlo, že zírání na děvčata co se převlékají je docela divný a nevhodný a tak se otočili. Jacob šel napřed k vodě, Tom na nás čekal.
"Kdo tam bude poslední, kupuje mi oběd!" zakřičela Perrie když si rozvázala kozačku a rozběhla se za Jacobem. Já tam pořád stála, zády k průzračné vodě. Ráda bych se taky rozběhla, jenže jsem bojovala se šňůrkami od plavek které se mi rozvázaly.
"Chceš pomoct?" ozval se Tomův líbezný hlas.
"Možná trošku." řekla jsem a doufala, že se mi to podaří konečně zavázat.Tom přistoupil blíž. Já k němu byla stále zády a stále se pokoušela zavázat ty blbý šňůrky!
"Můžu?" zeptal se a naznačil na má záda. Já kývla. Odhrnul mi vlasy aby pořádně viděl na můj jeden velký zamotaný problém který odmítá držet moje prsa. Nejdřív se mi to rozvázalo, jenže jak jsem se to snažila zavázat, pořádně jsem to zamotala.Bylo ticho, trapný ticho. Ani jeden z nás nemluvil. Tom se zřejmě soustředil. Přemýšlela jsem nad zážitky s Tomem, co všechno se stalo. Usmála jsem se. A on si toho všiml.
"Copak?" zeptal se, zároveň ale pokračoval v luštění záhady na mých zádech.
"Přemýšlím nad tím co jsme spolu všechno stihli zažít."
"A co jsi zjistila?" začal se taky usmívat.
"Že pokaždý když se potkáme tak mě i Pezz pomůžeš."
"Jsem rád že ti můžu pomoct. Teda... vám." opravil se Tom.
"A taky jsem zjistila že na tebe mám hrozně otázek." dopověděla jsem a začala být trošku nervózní.
"Ptej se."Kapitola 13. ✓
Děkuji moc za hlasy a přečtení.
Otázka : Na co se myslíte že se Sabrina bude ptát?
Krásnou neděli všem!7/11/2021
K<3
ČTEŠ
Léto s celebritou [Tom Holland]
Romance°Léto s celebritou [Tom Holland]° • Romance | FanFiction | Teenfikce • - inspirace : žádná - originální dílo Letošní léto jsem chtěla trávit jako každý rok. Já, foťák a hromada fanoušků společně se mnou na koncertě. Oni jásají na...