Bütün yaşananların üstünden yaklaşık 1 hafta geçmişti. Kendimi daha iyi hissettiğim bir dönem olduğunu zannetmiyorum. 1 haftadır babam eve uğramıyor ve bu beni çok mutlu ediyor. Bugün günlerden cumartesi ve az sonra JJ ler gelip beni alıcak ve her yıl olan senlik ateşine gideceğiz. Altıma bol paça bej renkli bir pantolon onun üstüne kahverengi bir kazak geçirdim. JJ in kapının önünde olduklarına dair mesajını aldığımda küçük kol çantamı alıp ayakkabılarımıda ataklarıma geçirip kapıya çıktım.
Diğerlerinin yanına geldiğimde kızlara bakarak
" çok güzel olmuşsunuz kızlar"
Sarah gülürek " nerde o hep siyah giyinen Allison?"
Kiara "ona hiç gerek yok bence böylesi çok daha iyi değil mi JJ?"
JJ beni aşağıdan yukarıya doğru süzüp yeşillerini mavilerimde sabitlediğinde ciddi bir şekilde
"Her haliyle herkesten daha iyi zaten"
Dediğiyle birlikte kulaklarıma kadar kızardığımı hissedip önüme döndüm ve yürümeye başladım. Arkamdakilerin gülüşmelerini duymamazlıktan gelip yoluma devam ettim.
Alana geldiğimizde her zamanki gibi kalabalık olduğunu gördüm. Aslında kalabalık ortamları sevmezdim fakat JJ lerle vakit geçirmek hoşuma gidiyordu. Bu yüzden buraya gelmekte zorluk çıkartmadım.
JJ bana dönerek " bir şeyler içmek ister misin?"
Alkol ile aram hiç bir zaman iyi olmamıştır. İçtiğimde yaptığım şeyleri algılayabiliyordum fakat yönetemiyordum. Bunun olmaması için içmemeye karar verdim.
"Yok , sağol ben almayayım."
"Niye almıyorsun?"
"Alkol ile aram hiç iyi değildir benim.
Kiara "hadi ama Allison! Bu şenlik ateşi. Böyle bir gece de gerçekten içmeyecek misin?"
Sarah katılırcasına "kiara haklı, kesinlikle içmelisin."
JJ " hadi ama Allison, yanında ben varım."
Bir bardaktan zarar gelmeyeceğini düşünüp JJ yi onayladım. Bize bir şeyler almaya gittiğinde diğerleri dört bir yana dağılmış dans ediyorlardı. Omzuma bir el dokunduğunda arkamı döndüm ve gördüğüm yüzle şaşırdım. Rafe tam karşımda duruyordu.
Rafe hafif gülümseyerek "Selam Allison, ne kadar değişmişsin görüşmeyeli baya oluyor değil mi?"
Şaşkınlığımı bir kenara bırakıp bende hafif bir tebessüm ettim "evet, baya bir zaman geçti."
"Küçükken çok eğlenirdik hatırlıyor musun?"
Ben hala niye benim yanıma geldiğini sorgularken tekrar lafa girdi
"Senin gibi bir güzel niye burda tek başına duruyor?"
Cevap vericekken arkamda hissettiğim bedenle kasıldım ve cevap veremedim. JJ tam arkamda duruyordu boyu benden uzun olduğu için rafe in yüzünü görebiliyordu muhtemelen. Tam yanıma geçip elime içeceğimi verdi boşta kalan eliyle elimi tuttu ve;
"onun gibi bir güzel tek başına gelmedi aslına bakarsan. Sevgilisiyle geldi."
Bu dediğiyle ve ellerimizi birleştirmesiyle kalbimin hızlanması bir oldu. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bir an kalbimin sesini duymamaları için dua ettim.
Rafe kaşlarını kaldırarak alaylı bir şekilde "Allison ve sen? Öyle mi?"
Alaylı sesine dayanmayıp soğuk bir sesle "Noldu rafe? Neden geldin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Outerbanks JJ Maybank yarı texting.
Teen FictionJJ Maybank;bence sevilmeyen insanlar sevemez JJ Maybank;çünkü...bilirsin sevginin ne demek olduğunu bilmezler bile Bilinmeyen;bu konuda sana katılmıyorum Bilinmeyen;çünkü ben beni sevmeyen babamı, ben arkasına dönüp bakmadan beni bırakıp çekip giden...