Hass
"N-noluyor? Işıklar neden gitti? Yankı siktim belanı"
Ebrar'ın konuşmasına hepimiz hak vermiştik, yani Yankı hariç.
"Ne bileyim ben böyle olacağını? Sanki cine ben gel dedim? Yani tamam şakasına çağırmış olabilirim de şakasınaydı o, cin şakadan anlamıyorsa ben napabilirim?"
"Yankı daha fazla konuşma bence, çünkü konuştukça batıyorsun" bu defa Yankı'ya sitem eden bendim.
"KESİN SESİNİZİ!"
Robotik bir sesin konuşmasıyla hepimiz sıçramıştık neredeyse.
Altıma sıçmazsam iyidir.
"K-kimsiniz? Bizden ne istiyorsunuz?"
Melek' in kekeleyerekte olsa sorduğu sorunun cevabını bizde merak ediyorduk.
Tam o sırada bir şarkının melodi sesi gelince ağzımız açık kalmıştı.
"Seni her türlü kabul ederim. Çünkü ben bir -"
nE
Hepimizin ağzı açık kalmıştı. Bu şarkı ne alaka amk?
"Bu cuma bimde 4 litre ayçiçek yağı 72,5 ₺ sakın kaçırmayın"
Bu reklam ne alaka peki?
"Oha o kadar uçmuş mu fiyatlar lan?"
"Ne diyorsun Yankı? Şuan olduğumuz durumun farkında mısın?"
"Evet farkındayım, ekonomi uçmuş"
"Siktir et ekonomiyi, başımızda bir cin belası var farkında mısın?"
"Haa zenginler ekonomiyi siktir ediyordu dimi? Unutmuşum pardon!"
"Konu cinden ekonomiye nasıl geldi amına koyyum!"
"Arkadaşlar, ortada cin falan yok, annelerimiz toplanıp bize şaka yapıyorlar. Neyse ki ben zekiyim de anladım"
Yankı'nın konuşmasıyla hepimiz şaşkınca ona dönmüştük.
"Ne demek cin falan yok?" Yankı sorduğum soruya şaşırsa da cevap vermekten geri de kalmamıştı.
"E yok işte, ama çok istiyorsan alırız sana bir tane eti cin"
Yankı kahkaha atsa da ben göz devirmiştim. Eğer Yankı'nın dediği gibi bu annelerimizin bir şakasıysa bok gibi bir şaka fikri olduğunu söylemeden geçemeyeceğim!
Hepimiz kapıya doğru hareketlenince biz açmadan kapıyı annelerimiz açmıştı.
"Ben söylemiştim bunun iğrenç bir şaka olacağını"
Annemin konuşmasıyla diğerleri bir şey dememişti.
Neyse ki annemde benim gibi düşünüyordu.
"Yaptığınız gerçekten iğrenç bir şakaydı" diyerek anneme katıldığımı belirttim.
"Valla şaka fikri Buse halandan çıktı, bizde mecburen ayak uydurduk. Söyleyeceklerini ona söyle"
"Dakikada sattın sende"
"Ne var! Yalan mı?"
İkisi kendi aralarında atışırken bu defa başka bir halam konuşmaya başlamıştı.
"Tartışmayı kesin! Bu arada aşağı yukarı yarım saat sonra gidiyoruz kızlar ona göre hazırlıklı olun. Gitmeden şaka yapalım dedik o da zaten burnumuzdan geldi"
Gitmeselerdi keşke...
Gideceklerini duyunca yüzümü somurtmuştum. Aynı şekilde onlarda gitmek istemiyor olacaklar ki onlarında yüzü düşmüştü. Annem ve halalarım odadan çıkınca aramızda biraz sessizlik olmuştu. Sanırım kimse ne diyeceğini bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Novela JuvenilBir kız düşünün, 17 senelik hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğu... Tabii burdan söyleyince kolay geliyor kulağa, değil mi? Ama aslında empati yapınca hiçte öyle olmadığını farkedeceksiniz. Düşünsenize her gün gördüğünüz, aynı evin içinde yaşa...