intro

6.4K 142 31
                                    

"ငါရဲ့မျက်နာကရွံစရာကောင်းတယ်..မဟုတ်လား..မာနရုိင်း..ငါမင်းကုိချစ်တဲ့အချစ်တေကတော့..ဖြူစင်တယ်ရုိင်း..ငါမျက်နာဖုံးကုိမခွာချပါရစေနဲ့..မင်းဘယ်လုိလူမျိုးပဲဖြစ်ဖြစ်..ငါမင်းကုိချစ်တယ်..ငါရဲ့စည်းစိမ်တေနဲ့လဲပြိး..မင်းကုိဝယ်မယ်..မင်းကငါအလှကြည့်ထားတဲ့..ပန်းပွင့်လေးပဲ.."

နမိတ်ဆုိး

"ဘာ..ဒီလူမျက်နာကုိမမြင်ဖူးပဲ..လက်ထပ်ရမယ်..မဂ်လာဆောင်တာတောင်..မျက်နာဖုံးမချွတ်မှာ..မဟုတ်တဲ့အောက်ပုိင်းသေပြိး..သုံးစားမရတဲ့ဘုိးတော်ကြိးကုိလား..သူကု်ိယူမဲ့အစား..သေပစ်လုိက်မယ်"

မာနရုိင်း

"မင်းလက်ထပ်တော့မယ်ဆုိညီ..မင်းတကယ်ဆုံးဖြတ်ပြိးပြိလား..မင်းဘာလုိမတုိင်ပင်တာလဲ..ငါကမင်းအကုိနော်....ဘာလဲမင်းအမွေတေကြောင့်လား"

                      ပျူခေတ်

"မင်းက..ငါကုိချစ်တာလား..ဟုိခလေးကုိချစ်တာလားပျူခေတ်..ငါမင်းကုိစိက်ကုန်လာပြိ..ငါဘာမှားလုိ့လဲ..ပျူခေတ်ငါကုိပြောပါ..ငါပြုပြင်ပါမယ်ငါနဲ့တော့လမ်းမခွဲပါနဲ့ပျူခေတ်ရာ.."

        အဏ္ဏဝါ

Bjကficတေunတာအကြောင်းရှိပါတယ်ဗျBjရေးတဲ့ficနဲ့ဇာတ်အိမ်တူတာတွေ့ရင်unပစ်ပါတယ်ပြဿနာတေမဖြစ်ခြင်လုိ့ပါBjကုိနားလည်ပေးကြပါဒီficလေးဇာတ်အိမ်တူတာရှိရင်unမှာပါဗျ

Z

"ငါရဲ႕မ်က္နာက႐ြံစရာေကာင္းတယ္..မဟုတ္လား..မာန႐ုိင္း..ငါမင္းကုိခ်စ္တဲ့အခ်စ္ေတကေတာ့..ျဖဴစင္တယ္႐ုိင္း..ငါမ်က္နာဖုံးကုိမခြာခ်ပါရေစနဲ႔..မင္းဘယ္လုိလူမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္..ငါမင္းကုိခ်စ္တယ္..ငါရဲ႕စည္းစိမ္ေတနဲ႔လဲၿပိး..မင္းကုိဝယ္မယ္..မင္းကငါအလွၾကည့္ထားတဲ့..ပန္းပြင့္ေလးပဲ.."

နမိတ်ဆုိး

"ဘာ..ဒီလူမ်က္နာကုိမျမင္ဖူးပဲ..လက္ထပ္ရမယ္..မဂ္လာေဆာင္တာေတာင္..မ်က္နာဖုံးမခြၽတ္မွာ..မဟုတ္တဲ့ေအာက္ပုိင္းေသၿပိး..သုံးစားမရတဲ့ဘုိးေတာ္ႀကိးကုိလား..သူကု္ိယူမဲ့အစား..ေသပစ္လုိက္မယ္"

မာန႐ုိင္း

"မင္းလက္ထပ္ေတာ့မယ္ဆုိညီ..မင္းတကယ္ဆုံးျဖတ္ၿပိးၿပိလား..မင္းဘာလုိမတုိင္ပင္တာလဲ..ငါကမင္းအကုိေနာ္..ဘာလဲမင္းအေမြေတေၾကာင့္လား"

                      ပ်ဴေခတ္

"မင္းက..ငါကုိခ်စ္တာလား..ဟုိခေလးကုိခ်စ္တာလားပ်ဴေခတ္..ငါမင္းကုိစိက္ကုန္လာၿပိ..ငါဘာမွားလုိ႕လဲ..ပ်ဴေခတ္ငါကုိေျပာပါ..ငါျပဳျပင္ပါမယ္ငါနဲ႔ေတာ့လမ္းမခြဲပါနဲ႔ပ်ဴေခတ္ရာ.."

        အဏၰဝါ

Bjကficေတunတာအေၾကာင္း႐ွိပါတယ္ဗ်Bjေရးတဲ့ficနဲ႔ဇာတ္အိမ္တူတာေတြ႕ရင္unပစ္ပါတယ္ျပႆနာေတမျဖစ္ျခင္လုိ႕ပါBjကုိနားလည္ေပးၾကပါဒီficေလးဇာတ္အိမ္တူတာ႐ွိရင္unမွာပါဗ်

နမိတ်ဆုိးWhere stories live. Discover now