Am iesit de la scoal si am luat un taxi si am mers in Londra Mall ca sa imi cumpar niste haine , acolo erau toti football-isiti , deoarece ei venise la Kfc sa manace .La coada la Kfc era un baiat chipes cu parul negru,cu o freza superba si cu ochii albastri el se uitase dupa mine si eu nu il bagaseam in seama .
M-am tot plimbat prin magazine mi-am luat ce am vrut si am plecat spre casa iar Lusi pe la 7 : 30 ma lasat si a mers acasa eu eram singura cu bagajele .
Pe cand sa ies din Mall imi suna telefonul era Josh iar eu nu puteam sa raspund , aveam bagajele in mana asa ca am tot incercat sa imi scot telefon din geanta si m-am bagat in cineva , era tipul ala chipes din Kfc .
Cand la-m vazut am ramas uimita , el imi spuse un "Buna" iar eu ii raspunse cu un "Hei "
Mama asa emoti aveam credeam ca am sa ma rosesc ca o porodica !
Si el imi zice :
- Nu tu esti Abby , fata cea populara din liceul Violy ?
- Ba da , eu sunt ! Spun cu o voce asa timida
- Vrei sa te ajut cu bagajele ? Spune el cu un zambet pe buze
-Doar daca vrei tu ! Zic eu cu o voce linistita
-Ok !Asteptam un taxi-u si urcam , ajungem la casa mea el venise cu mine pana in fata la usa si pe poteca imi spuse sa las bagajele jos ca vrea sa imi zica ceva .
- Esti asa frumoasa ! Spuse el cu un zambet pe buze
- Mulțumesc anticipat ! Rosinduma unpicAveamm la emoti , deparca se va intampla ceva , chiar asa sa si intamplat imi luase obraji in palmele lui si sarutandu-ma usor pe buzele mele carnoase si excitanduma unpic .
Dupai ii spusesem un "La revedere ! " si plecasem in casa
Ajunsera in casa am mers direct in camera imi despacheta bagajele cumparate si le asezasem in dulap , iar dupaceia coborasem la masa