Zayn

1.8K 81 15
                                    

כתבתי את זה ביום חמישי במחשבה שאני לא אשתף אבל משהו בי גורם לי לרצות לשתף אתכן, אז:
***
אוקיי אז לפני פחות מעשרים וארבע שעות הודיעו שזאין פרש והכל.
אני בבית ספר ובכל פעם שמדברים על זה או שאני נכמסת לטוויטר זה גורם לי לרצות לבכות ועם כמה שזה ילדותי זה פשוט עצוב וכואב, אז מותר לנו לבכות.

עכשו רציתי לפרסם פאנפיק על זאין כבר ממזמן, אבל אני לא בטוחה שאני במצב שאני באמת יכולה להמשיך לכתוב אותו אז מצטערת.

הייתי בטוחה שזו מתיחה, ועדיין יש בי תקווה קטנה שזו אכן מתיחה אבל בנות חתכו והבנים צייצו, אז כואב לי לחשוב שכנראה זה אמיתי.

אני בעצמי לא בטוחה איך כל העניין הזה ממשיך עכשו בצורה האישית.
אני אוהבת אותם אבל כל כך כועסת על זאין ואני מרגישה שהכל פשוט היה שקר אז יש לי פיצול בלב כרגע. אני לא לושבת שאוכל פשוט להפסיק לאוהב אותם, אבל אני מניחה שלכולנו קשה לחשוב עליו כרגע.
בנוגע לפאנפיק הזה, כבר החלטתי שאני אמשיך אבל אני לא יודעת מה יהיה הקצב.

אל תקחו החלטות כל כך מהר בנות.
תיקחו לכן שבוע או יותר ותתנו לכל העניין לדעוך לאט לאט, בסופו של דבר תבינו איך אתן מרגישות.

אל תעשו שטויות ובטח שאל תפגעו בעצמכן, הוא תמיד יהיה פה.

ודבר אחרון שאני מקווה שיחזק אותכן טיפה:
ראיתי קליפ של ניק ג׳ונאס אתמול ופשוט חשבתי שהוא ממש מוכשר ומצליח עכשו, כשלפני כמה שנים היה בלהקה.
ואחרי קצת מחשבה זה גרם לי להבין שאם להקה מתפרקת/ מישהו עוזב זה לא הסוף של חברי הלהקה, כי כל אחד בוחר בדרך הנכונה בשבילו.

אל תאבדו תקווה, הוא עדיין חי והוא נושם והוא מאושר. אז אני מניחה שיכול להיות גרוע יותר, והמצב של כולנו טוב.

***
אוקיי חשבתי שאני לא אשתף את זה, שזו תהיה פריקה לכאלו שלא יקראו את זה אבל.. טוב אני מניחה שפשוט עשיתי מה שהרגשתי...

I Hate The New Boy - Harry Styles Fanfic (Book 1)Where stories live. Discover now