*in Newwiee's bedroom*
((New berulang alik fikir macam mana nak setlekan problem ni))New : penyelesaiannya..aku kena dapatka jugak laptop tu! Tu je...lepas tu tak de tau my secret!!!! Tapi macam mana nak buat?!!😭...huhuhu...hmm maybe aku boleh minta tolong Gun.
((Newwiee terfikir yang Gun ni sangat mudah membuat laki cair...walaupun kenyit mata))
.
New : YES!!! I GOT IT !!!🤩 hahahaha Gunnie.. I need u..........
*At Starbucks*
Gun : ha,kau nak aku tolong ape?..aku tak sabar nak balas dendam ka tawon tak guna tu... smpai hati dia buat kawan aku macam ni😠
.
New : yes.. haha..mcm ni.. Gun ,aku tau kau ni memang senang sgt buat laki cair so boleh tak klau aku suruh kau goda dia jap?
.
Gun : what?!!! Are you insane newwiee?!! Nnti klau jadi benda lain macam mana ?
.
New : alaa kau pandai-pandai la jaga diri..jangan la sampai jadi bnda lain... please🥺
.
Gun : tell me the plan...but jangan melampau sangat tau! Aku ni still ade maruah lagi!😒
.
New: iyee..macam ni.... Kau selalu lahh gi date ngan dia..kau goda je dia smpai la kau dapat masuk rumah dia ,and then kau cai laptop aku.... Dah tu jee plan dia ...senangkan
.
Gun: hey?! Seriously..nanti kalau dia ade buat pape nanti macam mana...😰..aku taknak kene sentuh lagi...aku masih perawan😭..
.
New : ala kau nii,racun la dia,bagi dia pengsan..jangan mati pulak..pastu senyap-senyap msuk cari...
.
Gun : mana nak cari racun tuu?kau ni kan cakap senang jee...kot nya boleh mati?
.
New: alaa kan madam yoona ade ajar yang satu liquid ni boleh buat orang pengsan lebih kurang 30 min...takde side effects pon...lagipon liquid tu guna dalam perubatan so tak bahaya sangat la...aku tau ape namanya...mana nak cari ? kau serahkan pada aku.
.
Gun : ouh okay! Deal! Tapi nanti kalau ade pape jadi..kau jawab dulu😒
.
New : yeah!!! Thanks Gunnie sayang! Love you🤩.
.
.
.
.
Sorry for the short chapter... btw don't forget to vote and comment yaaa.. cause your comment and vote its so valuable and help me to continue this story and improve my writing better than now....
YOU ARE READING
STRANGER BUT NOT(TayNew)
Fanfic⚠️bxb⚠️ * *malay vers* * pertemuan semula yang dianggap sebagai pertemuan dengan orang asing telah mencetuskan pergaduahan dan ketidakpuasan hati dalam diri mereka. Akan tetapi pertemuan ini jugalah telah membawa mereka kepada sebuah ingatan yang...