Εισαι μια μαθητρια της Ά Λυκειου 16 ετων και εισαι τρελα ερωτευμενη με ενα αγορι στην ταξη σου τον Louis που παντα ηταν παρα πολυ αγενης και ψυχρος μαζι σου αλλα καλος μονο με ατομα που ηθελε!Τον ειχες ερωτευτει απο την Β Γυμνασιου που τον πρωτογνωρισες δηλαδη μονο οταν τον πρωτοειδες γιατι ποτε του δεν τον ενοιαξες.Παντα μεσα στην ταξη τον κοιτουσες σαν χαζη αλλα αυτος καμια ανταποκριση σε κοιτουσε με ενα ψυχρο βλεμα και μετα γυρνουσε και κοιτουσε την Νανσυ!Ειναι μια πολυ καλη κοπελα!Εξυπνη,καλη μαθητρια,με τελειο σωμα ,μακρια καστανοξανθα σπαστα μαλλια και γαλαζοπρασινα ματια!Απο παντα τα ειχε με το ομορφοπαιδο του σχολειου και τα πηγαιναν πολυ καλα!Ο Louis ομως ειχε ματια μονο γι'αυτην εσενα ουτε μια ματια δεν σου εριχνε ενα απολυτο τιποτα!Και παντα σκεφτοσουν
<<Μα καλα γιατι να μην με θελει τι παραπανω εχει αυτη απο εμενα εεεε!???>>θυμωνοντας με τον εαυτο σου που δεν μπορουσες να τον εχεις.Καθε μερα να τον βλεπεις στο σχολειο με τα ομορφα γαλαζια ματια του,το μαυρισμενο του σωμα,τα τελεια χτενισμενα μαλλια του(που ηταν σαν διασημου),τα μικρα τατουαζ στο χερι του(ειδικα εκεινο με το skateboard παντα το λατρευες),το λαμπερο και γλυκο χαμογελο του και το τελειο γουστο στα ρουχα του με τις χαριτομενες ριγες,τα παντελονια με εντονα χρωματα και τα αστεια του παπουτσια!!!!Τοσο γλυκας ολα αυτα σε εκαναν να θελεις ολο και πιο πολυ να βρισκεσαι μεσα στην αγκαλια του!Αυτο που ηθελε και η Ελενη που ειναι η εχθρος σου για πολλους λογους!Κατα καιρους προσπαθει να του τραβηξει την προσοχη αλλα αυτος την αγνοει γιατι ξερει πως δεν αξιζει.Εσυ οποτε τον εβλεπες να τρεχει πισω απο την Νανσυ εσκαγες!Γιατι αραγε να τρεχει πισω απο καποια που δεν νοιαζεται γι'αυτον?Η καλυτερη σου φιλη η Μαρια σε παρηγορουσε παντα και σε καθησυχαζε.Ηταν τοσο καλη την αγαπουσες σαν αδερφη σου ισως και περισσοτερο αφου η δικη σου μεγαλη αδερφη η Ευη σου εκανε την ζωη κολαση!Η Μαρια ειναι ξαδερφη του Louis(ειναι μισος Αγγλος) αλλα δεν εχουνε και πολλες σχεσεις.Λεει παντα<<καλος αλλα ξινος>>γι'αυτο τον λεει στρημενο οταν ειναι μαζι σου!Κι εσυ την χτυπας με ολη σου την δυναμη αν και συμφωνεις απολυτως!Σε λιγες μερες η Μαρια εχει γενεθλια ετσι συναντηθηκατε για να τα πειτε!
Ε=Εσυ
Μ=Μαρια
Μ:Γεια τι κανεις?Πολυ χαρουμενη σε βλεπω εγινε κατι?
Ε:Οχι απλως η κολλητη μου εχει τα γενεθλια της σε λιγες μερες!
Μ:Μην μου λες εμενα τετοια ξερω γιατι χαιρεσαι!
YOU ARE READING
Louis,my drug <3(Greek)
FanfictionSo,that's my first story guyz!Hope you like it!!!