------------------------
Slenderman: Yazıklar olsun Y/n. Baş düşmanım olan Zalgoyu savunuyorsun ha?
Jeff the killer: Sen bana nasıl Janeyi savunursun? Sende oda canınız cehenneme
Ben Drowned: Dark Linkle düşman olduğumu bile bile onunla nasıl arkadaş ola bilirsin?! BİDE GELMİŞ BANA ONU SAVUNUYORSUN!
Bloody Painter: Gerçekten düşmanımımı savunuyorsun? Benimle bir daha konuşma.
Candypop: O zaman bundan sonra senlede düşmanız Y/n.
Eyeless Jack: Senin böbreklerini yiye bilirdim ama yemiyorum. Çünkü böbreklerin bile senin gibi kötüdür eminim.
Hoodie: SİKTİR GİT BURDAN
Masky: Senden hayır çıkmaz demiştim
Jane the killer: SEN NELER DİYORSUN Y/N? NASI JEFF İLE ARKADAŞ OLA BİLİYORSUN? O BENİM BAŞ DÜŞMANIM VE GELİB ONU BANA SAVUNUYORMUSUN???
Mary: Kusura bakma Y/n ama Jane benim eşim biliyorsun onla evliyim ve onun düşmanı olan kişiler benimde düşmanımdır. Ve sen gitmiş Janenin düşmanı olan Jeff ile arkadaş oluyorsun. Tamam arkadaş olmana bir şey demiyorum ama gelib benim karşımda o Jeffi savunuyorsun şu an. Benim hayat eşimin Janemin düşmanı olan Jeffi. Janemin hayatını mahveden kişiyi. Seninle tanışmak ve arkadaş olmak güzeldi Y/n. Ama Janemin düşmanı olan birisiyle arkadaş kalamam.
Jason the toymaker: Bunca zamandır seni neden bebeklerimden birisi yapmıyordum ki? Doğru ya. Senin gibi kalitesiz birisi benim bebeğim olmayı hak etmiyor. Git gözüm görmesin seni.
Kagekao: Sadece bunu diycem... yazıklar olsun sana
Liu: Hah bu şaka demi? Sen onla kesinlikle arkadaş değilsin ve şu an gelib düşmanımı bana savunmuyorsun. Değil mi? Bu bir şaka demi? Şaka öyle değil mi? - Liu... - SEN DUR SULLY! Y/n... BU BİR ŞAKA DEĞİL Mİ?
Nurse ann: Sana verdiğim onca emeğin karşılığı bu mu Y/n? Seni arkadaşım olarak gördüm. Seni iyleştirdim. Sana baktım. Sana hem arkadaş hem abla hemde anne şevkati verdim. Ama bu yaptığım onca şeyin karşılığı bu mu? Yazıklar olsun sana..
Laughing Jack: Hayır hayır hayır hayır... bunu yapmış olamassın. Sen biliyorsun o benim düşmanım. Sen beni seversin asla bunu yapmassın bana. Sen diğerleri gibi değilsin biliyorum sen beni asla satmassın bırakmassın.... hayır hayır
Puppeteer: Git yanımdan ve bir daha gözüme gözükme...
Sally: Sana inanamıyorum abla/abi.... bir daha senle oyun oynamıycam. Artık seni seven o küçük kız yok. Seni seven Sally adında bir kız yok artık.
Lazari: Hah o katıksız malı gelib benim karşımda savunuyormusun bide? Siktir git kızım/oğlum. Onun hayatını nasıl bok yoluna götürdüysem senide o bokun içine katarım.
Clock: Ne istiyorsun senindemi süreni bitirmemi mi istiyorsun? Eğer öyleyse tamam. Tik tak tik tak... süren bitti Y/n
Trenderman: Y/n. Sus ve defol. Yoksa kumaş adına seni dikerim ona göre.
Splendorman: Beni hayal kırıklığına uğrattın Y/n... Bu günden sonra malesef sen o mutlu Splendormanı göremiyceksin.
Offerderman: Öyle diyorsan peki... artık hani sapık dediğin offy yok. Hayatından defolub gidiyorum. Sen bana hep sapık ve bir çok şey diyerek beni kırdın. Ama bu son yaptığın şey beni daha derinden yaraladı... sana olan sevgimi yok ettin Y/n.
Dr.pain: Seni iynem yapmamı istemiyorsan o kapıdan siktir git Y/n.
Dina: Meleğim dedim şeytan çıktın Y/n.
The rake: Senide onuda parçalarım. Sinirimi bozma
Siren head: Y/n siren sesleri duymak istemiyorsan bence hemen kaçsan iyi olur.
Dr.Smiley: Sen benim düşmanımı savunuyorsan onun tarafına geçsen iyi olur. Bu günden sonra artık sende benim düşmanımsında ona göre.
Red angel: you siktirib gitmek o katıksız malın yanına
Zalgo: Slendermanla arkadaşmısın??? Bİ DE GELİB ONU SAVUNUYORMUSUN??? Bir dakika lan. Şimdi sen onla arkadaşsan malikanesinede gidiyorsun demektir. Aha. Bu benim işime yarar sen onla arkadaş olmaya devam et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Tepki |Ailurnophile| ✔
Fanfiction- Smut tepkiler yaza bilirsiniz - Burada bxg cp shipi yoktur ve cp bxg ship tepkileri alınmıycaktır - Bir çok cp karakterlerini yazmaya çalışıcam Yazılım yılı: 2021 Yazan: Azerbaycanlı cp fanı B) ------ *- Tamamlandı ------ Slenderman içinde #1