Edith Pov:
Olin istunut siinä hemmetin ikkuna paikalla jo jonkun viisi minuuttia ja ehdin jo elätellä toiveita sittä että viereeni ei istuisi kukaan. No meni kymmenen sekunttia ja viereeni tulee noin oman ikäiseni poika jolla on musta t-paita josta näkee hänen vatsa lihaksensa. 'Miks mä ajattelen sen vatsa lihaksia' ajattelen."Voiks siirtää tota sun reppua jotta voin istuu mun paikalle?!" Poika kysyy. Herään sillä hetkellä jonkin laisesta transsista ja nostan nopeasti reppuni pois viereiseltä penkiltäni.
Lento oli lähtenyt juuri ja olemme jo ilmassa. Olin vieläkin hieman ihmeissäni miten saatoin tuijottaa nuita pojan vatsalihaksia kuin taivasta.
Oli mennyt joku tunti kunnes joku pikku tyttö juoksee vieressä istuvan pojan syliin.
"Mikael Mikael Mikael Arvaa mitä tapahtu!!?!?!" Tyttö hihkutti pojan sylissä vai pitäisikö sanoaa Mikaelin sylissä.
"No mitäs nyt Nella?" Mikaeliksi kutsuttu poika kysäisee iloisena todella söpö näköiseltä tytöltä joka on arvioltaan joku viisi vuotias.
"Onks toi sin tyttis? Se on tooosi kaunis! Mun veljellä on kyl tosi hyvä maku!" Pikku tyttö sanoo osoittaen minua. Se oli niin ihanasti sanottu vaikka olinkin hieman hämilläni.
"Nella! Ei hän ole tyttöystäväni vaikka oletkin oikeassa yhdessä asiassa hän on todella kaunis." Mikael sanoo hieman naurahtaen ja punaisena kuin paloauto.
"Kiitos kai?!" Sanon nauraen nuiden kahden kaytökselle.
"Moi mikäs sun nimi on söpis?" Kysyn pikku tytöltä joka vain kikattaa kun kutsuin häntä söpöksi.
"Mä oon Nella. Mikä sun nimi on?" Tyttö punastelee.
"Mun nimi on Edith. Se on vähän vaikea lausua mutta mua voi kans kutsua Ed:ksi." Sanon iloisena pikku tytölle joka vain tuijottaa veljeään irvitys naamallaan.
"Noniin meneppäs takas äitin tykö Nella" Mikael sanoo siskolleen edelleen punaisena. Meillä oli kiusallinen hiljaisuus kunnes puhelimeni värähtää ja saan snäpin.
Sain parhaalta ystävältäni Adisoniltä snäpin joka sai minut nauramaan vähän.
"Ehkä yks mut tiiät että ei lätkä jätkii mutta en tiiä onko se lätkä jätkä oon kuses jos on koska se on aivan järjettömän hyvän näkönen." Vastaa parhaalle ystävälleni snäpissä.
"Mikä sun snäppi on?" Mikael kysyy. Olen hieman ihmeissäni mutta näytän hänelle snäppini ja sain hetken päästä kaveri pyynön henkilöltä @ M1kael
Hyväksyn pyynön heti ja saankin hetken päästä snäpin itsestäni. Naurahsin ja laitoin vastaukseksi hänelle hänen kuvan."Harrastatko sä jotain?" Kysyn pojalta varmistaakseni ettei hän ole lätkä jätkä.
"Lätkää entä sä? Vaikutat muuten vähän tutulta ollaanko me joskus nähty?" Poika kysyy ja olen shokissa. Ei juma kerrankin kun tapaan hyvän näköisen jätkän hän harrastaa jää kiekkoa.
YOU ARE READING
Kaksois peli
Teen FictionKESKEN MUTTA TAUOLLA Olen 17 vuotias tyttö. Mutta elämäni kuitenkin muuttu paljon kun perheeni muutta melkein toiselle puolelle maapalloa ja joudun vaihtamaa joukkuetta veljeni kanssa. Sisältää: en anna spoilereita mutta nyt jo tw jos oot herkkä Tää...