Sorry!

501 88 23
                                    

Awiii 😂😂😂 ka nuih hi a za riau han nih tir ngawt ila...a chhun zawm dan tur ka bang bo bawk si.....

(Heartbeats)

<Chapter-7>

___________________

Author pov
Mark chu in ah a lut ṭep tih ah Alex chuan Ig a a user name chu a zawt a...Mark_zothana ti in a in dah thu a sawi zui a...kawng lak ah in be miah lo mahse,Alex chuan zan lam ah biak chu a tum nghet bur.....

Pu Andrew chu a in ngaih tuah nauh+ a....Zothana tet lai te chu....a khuah khirh na hnuai ah a dah reng ṭhin tih te chu a ngaih tuah chhuak a.
Ṭhian tih a sawi tur a neih ngai lph vang te chuan,a in dem rum+ bawk a....
A birthday ah pawh Amenda nen chuah a lawm a duh ṭhin te chu a ngauh tuah a....a in thuam thei lo hul hual a....a len ve tawh vangin ṭhian chu kawm se ṭha pawh a ti hle .....mahse,ruih theih thil hi a ti ang tih mawlh chu a hlau a ni....

Mark-a room ah chuan chho in sawi pui tur a neih thu a hrilh a...Mark pawh a lekha zir lai chu dah in an in bia a...

End of Author pov

Pu Andrew// bawiha...ṭhian chu kawm tho la...mahse,ruih theih thil ah hi chuan ṭuan ve miah suh ang che...chhungkaw ti mual pho thei tu a nih na ang zawng pawh in khawih reng+ loh tur a ni a...kan kohhran dan ngat phei chuan sual hliah+ a ni bawk a..i ṭian te pawn lo ti se....kan phal loh thu in chhang mai zel ang che. .........

Mark// mahse,pa ti nge chu+ i sawi thut a?

Pu Andrew// a .eng mah nilo e...pangai deuh a ṭhian kawm hi a pawi mawh a nia..a nih ka chhuk phawt a nge...

Mark// aw..muttui le....

Morning.....

Author pov

School ah pawh an kim leh ṭap tawh a...Mark chuan Assigntment result chu a sem mawlh+ a...line hnung ber ah chuan mipa pali an ding tlar a.an ṭhian pa an melh rum ngang mai....

" Hmelaaa..ka ti lo i ti sia..." Vernon chuan a ti hak a..
Nick la in a hre lo der hmak....Alex chuan a ngei nghal em+ mak bawk a....Jay lah a lo khi suk duh chauh a..Reubena pawh a phun ve nghal char+ a....

End of Author pov




Teacher// nang ni pali kha..ti nge in rawn tih loh....

Mark// sir an ti a...chu kei man ka ti bo a...ka lo submit dawn khan....kal kawng ah ka ti tla a niang...

Teacher// i va fim khur awm lo ve...

Mark// sorry sir....

Teacher// ṭhu ru...vawin chiah ka ngai dam ang ce u.....Zothan...he mi te hi lo en deuh ang che ..an thiam loh lai te kha....

Mark// aw le...a ṭhut na ngai ah chuan a let leh a....

Reuben//Zothana khan min pui tih na a mi?

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now