Pimeä kauppareissu

207 7 0
                                    

Olemme istuneet sohvalla ja jutelleet kaikesta jo kaksi tuntia. "Kauanko oot seurustellu Joonaksen kaa" Aida kysyy. "Noin puol vuotta" sanon.
"Ja teille tulee nyt jo vauva?" Aida kysyy ja naurahtaa pienesti.
En vastaa tähän mitään.

Kello on jo 19.00, joten Aidan pitää lähteä. Rutistan Aidaa tiukasti ja hyvästelen hänet. Kun Aida laittaa oven kiinni lähtiessään, suutelen Joonasta ja sanon "Kiitos, oot paras".
Joonas hymähtää vastaukseksi.

Lähden yksin kauppaan. On jo pimeä.
Yhtäkkiä näen miehen, eksäni, joka tulee luokseni. "Ai moi taas" hän sanoo virnuillen. "Mee pois, mulla ei oo sulle mitää asiaa" sanon paniikissa, kyyneleet silmissä. Eksäni tarraa minun käsiini kiinni, työntää minut kaupan seinää vasten ja suutelee minua. "Lopeta" sanon itkien.
"Justhan mä vasta alotin" eksäni sanoo. Tätä jatkuu ainakin viisi minuuttia.

Onneksi pian joku muu mies näkee tilanteen, tulee repimään eksäni kimpustani ja työntää tämän maahan.
"Oothan sä ok?" Mies kysyy.
"O...oon mä kai..." Sanon sanattomana. Mies soittaa poliisille ja pian poliisi vie eksäni poliisiasemalle ainakin yön yli.

Lähden autolla takaisin mökille.
"Missä ne ostokset on?" Joonas kysyy ihmeissään ja vähän naureskellen.
Pian tämän hymy haihtuu. "Y/n? Mitä on tapahtunu?". "Olin kaupalla, mun eksä tuli suutelemaan mua, sitten joku mies pelasti mut ja soitti poliisin"  sanon allapäin ja hiljaisesti.
Joonas ei keksi sanottavaa joten hän rutistaa minua tiukasti ja pussaa hiuksiani.

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Where stories live. Discover now