Totul a început cand mama Adinei a vrut ca ea sa plece sa cunoasca lumea asa ca Adina a decis ca vrea sa mearga la tatal ei cum face cand era mica.Era uimita sa vada cat de mult sa schimbat totul,cat a crescut iarba chiar si casa parea diferita pentru ea desi nu sa schimbat prea mult.In interior casa sa schimbat mult baia nu era acolo unde era ea de obicei si nici camera in care statea ea nu era la locul ei.
Sa instalat in camera si sa dus la bucatarie pentru a mânca ceva.
Acolo tatal ei a intrebat-o
-Te-ai instalat gata?
-Da am terminat însfarsit.
-Ma bucur,vrei sa mananci ceva sau te culci probabil esti obosita?
-Nu vreau sa mananc ceva mai întai,dupa acea o sa îmi pun ceasul sa sune ca maine trebuie sa ma duc la scoala.
-Da sigur vrei sa te duc eu la scoala?
-Nu multumesc ma descurc.
Au mancat si dupa acea sau pus la culcare.Adina sa trezit devreme pentru a fi prima la baie....doar stiți fetele stau mai mult.
A ajuns la scoala si toata lumea se holba la doar era fata cea noua si misterioasa,doar un baiat a avut curajul de a sta de voeba cu ea si a întrebat-o:
-Hei tu esti Adina fata cea noua nu?
-Da eu sunt.
-Ei bine eu sunt Bogdan.
-Incantata de cunostina
-Si eu.
-Deci daca ai nevoie de ceva,o masa la pranz,un umar pe care sa plangi spunemi si te voi ajuta.
A ajuns la masa de pranz recomandata de noul ei prieten si vorbeau foarte linistiti cand dintr-o data a vazut niste copii foarte ciudati cu pielea alba asa ca si-a întrebat noi prieteni cine sunt.
-Cine sunt acei copii ciudati?Ei auzind-o.
-Prietena ei Anna ia spus ca sunt frati Dumitru sunt adoptati de doctorul Eric Dumitru.
Si a inceput sa povesteasca despre ei dar înainte sa mentioneze ca desi sunt adoptivi sunt împreuna adica împreuna in sensul ala mi-a zis ea.
-Ei sunt Sabrina si Alex e ceva între ei dar nu prea îi credem ca vor sta mult timp împreuna.
-Ok.Ei sunt Bella si Cristi.Bella e cam ciudata nimeni nu stie ce e cu ea.-Asa si în sfarsit Andrei care e superb evident dar aparent nimeni din
scoala nu e destul de bun pentru el.Nu ca mi-ar pasa sti.-Adica serios nu îti pierde timpul.
-De ce vrei sa ramana doar al tau.
-Nu credema am încercat dar nici un raspuns.
-Poate pe mine ma place.zic eu cu un zambet larg pe fata.
Andrei era îmbracat intr-un tricou albastru si o pereche de blugi rupti si o sapca neagra.
M-am uitat la el si la ochi lui albastri ca perlele vro 2-3 minute.Dupa care si el se uita la mine zambind si....OMG are gropițe mor dupa gropițe.Si in sfarsit se aude si clopotelul.
Am intrat in clasa si m-am apropiat de profesor care ma prezentat elevilor drept colega cea noua pe nume Adina Styles.
Profesorul mi-a spus sa ca ma pot aseza langa Andrei si ca e ultimul loc asa ca sa tin pasu.(Nu pricep ce a vrut sa zica)
Cand i-am auzit numele am rosit toata el zambind fara sa se uite la mn.CIUDAT.
Prima oara s-a comportat ciudat adica..tinea mana la nas,si nu pricep de ce.
Inainte cu 2-3 secunde sa se sune el sa ridicat de pe scaun si a luat-o la fuga.De unde stia cat mai e pana sa se sune?Adica puteai sa vezi la ceas ce intrebare stupida.Am iesit din clasa la doua secunde dupa el si l-am vazut ca mergea spre cantina scolii pentru ca era ora prânzului.Am mers la 3 metri in spatele lui si brusc cand ma simtit sa intors spre mine cu un zambet larg pe fata.
In cantina m-am uitat dupa el dar nu l-am vazut.
La sfarsitul orelor am vrut sa ies afara si sa il sup pe tata sa aflu daca era acasa si sa îi spun sa ca orele s-au terminat,dar in fata usi mi-am scapat telefonul si cand am vrut sa îl ridic cineva a facut-o înaintea mea
-Asta ar trebui sa fie al tau banuiesc...aaa
-Adina.
-Exact Adina.Stiam asta.
Imi deschide usa si îmi face semn sa ies.
Ce dragut din partea lui.Gandesc eu.
-Se pare ca ploua.Zice el uitanduse in ochii mei.
-D...Da asa se pare.
Iesim afara si ne indreptam spre masinile noastre care erau parcate una langa alta.
-Ne mai vedem.Spun eu vaznd ca el a iesit fara umbrela si purta un tricou alb care în puneau in evidenta patrațele,si el era ud pana la piele.Eu ma holbam ca disperata la patratele lui si la parul lui perfecte.
-Ai terminat cu holbatul.Spune el cu un zambet pervers pe fata.
-Eu...aaa...d..d...da sigur.
El rade incet imi ia mana si mi-o pupa dupa care spune:
-Ne mai vedem frumoas-o.
Eu rosesc iar frati lui rad de mine,eu o rup la fuga si intru repede in masina dupa care pornesc si vad în oglinda ca el bate palma cu frati lui.
-Ce nesimtiti.
CITEȘTI
Iubire infinita
VampireEste vorba despre un baiat Andrei si o fata Adina care se îndragostesc unul de altul,iar fata face tot posibilul ca el sa fie al ei. El ar vrea sa îsi puna capat zilelor pentru ca Adina este grav ranita iar medici nu îi mai dau sanse de supravietuir...