Lucifer és Amenadiel

48 6 0
                                    

Miután a suliban már jó párszor leadták a videót amit Luciferék készítettek elindult a következő szakma kipróbálása. Ez a szakma a tanítás szóval tanárnak kell lenniük. Ezt azonban csak egy ember csinálhatta egy nap és az első Panni lett. 

-Ez nehéz lesz.-mondta Panni.

-Nyugi neked menni fog.-mondta bíztatva őt Lucifer.

-Köszi! De akkor is fura lesz. Le kell adjak egy napi tanulást. Fárasztó lesz.-mondta Panni.

-Ha gondolod segítek.-mondta Lucifer.

-Köszi! Akkor ma gyere át.-mondta Panni.

-Okés.-mondta Lucifer.

A suli közben Lucifer egy hívást kapott egy ismeretlen számról így kiment a folyosóra és felvette.

-Hello! Ki az?-kérdezte a telefonba Lucifer.

-Lucifer. Én vagyok az Amenadiel.-mondta Amenadiel.

-Na lett végre telefonod. Tudtam, hogy megéri megadnom a számom.-mondta Lucifer.

-Jó, jó de ezt most hagyjuk. Találkoznunk kéne délután a házadban.-mondta Amenadiel.

-Ez most nem fog menni, mert Panninak már megígértem, hogy segítek a tanárkodásban.-mondta Lucifer.

-Lucifer ez most fontos! Vagy gyere akkor most!-mondta Amenadiel türelmetlenül.

-Jó akkor megyek most.-mondta Lucifer.

Lucifer és Amenadiel lerakták a telefont és Lucifer kiment a suliból és az autójával hazament.

-Na mi olyan fontos?-kérdezte Lucifer.

-Nem hagytál el mostanában egy tollat?-kérdezte Amenadiel.

-De igen de már megoldottam az ügyet.-mondta Lucifer.

-És hol a toll?-kérdezte Amenadiel.

-Az asztalom fiókjába.-mondta Lucifer. 

Amenadiel megnézte az asztalt de a toll nem volt ott.

-Itt nincs semmi.-mondta Amenadiel kutakodva.

-Mutasd!-mondta Lucifer és átnézte a fiókot.-Tényleg nincs itt.-mondta.

-Mond csak nem lehetséges, hogy kiraboltak?-kérdezte Amenadiel.

-Nem tudom. Még nem volt ilyen.-mondta Lucifer és megnézte a széfjét.

-De most van és elvittek egy fontos dolgot ami a mennyhez tartozik.-mondta Amenadiel.

-Azt igen de pénzt nem vittek el.-mondta Lucifer.

-Jó. Nem tudod ki vihette el?-kérdezte Amenadiel.

-Nem. Az ajtóm mindig nyitva van és csak néha szoktam bezárni.-mondta Lucifer.

-Lehet megkéne látogatnunk azt akinél a tollad volt először.-mondta Amenadiel ötletelve.

-Jó akkor mutatom az utat.-mondta Lucifer.

Lucifer szétnyitotta angyal szárnyait és Amenadiel is. Utána kimentek a hátsó udvarra és felrepültek a magasba. Közben a suliban Luciferről senki nem hall semmit.

-Nem láttad Lucifert?-kérdezte Panni.

-Nem. Amikor meg láttam akkor veled volt.-mondta Karcsi.

-Próbáltad már hívni?-kérdezte Lili.

-Igen, de nem veszi fel.-mondta Panni.

-Lehet wc-n van.-mondta Géza.

-Akkor már rég visszajött volna és már két óráról is lekésett.-mondta Panni.

Én Az ÖrdögOnde histórias criam vida. Descubra agora