2.103 Beğeni 210 Yorum
ÇınarArslan @/GökdenizSoylu
***
Çınar, "Fotoğrafları paylaştım," diyerek yanımdaki boş alana uzandı. Yanıma uzandığında aramıza mesafe koymak için biraz kaydım.
"Gelsin beğenirler," diyerek gülümsedim. Bu işe başladığımdan beri her geçen gün daha çok ilgi görüyorduk. Çınar'ın bahsettiği cesur pozlar, yani çıplak fotoğraflara geçtiğimizde bu ilginin kaç katını görürdük bilemiyorum.
"Ayağın nasıl oldu?" diye sorduğunda Çınar'a döndüm.
"Artık acımıyor, kabuk bağlamaya başlamıştır." dedim. Başını sallayarak telefonu ile ilgilenmeye başladı. "Yola yarın mı çıkıyoruz?" diye sordum.
"Maalesef."
"Gitmek istemiyor musun?" diye sorduğumda telefonu komodine bırakıp yatakta yan yatarak bana döndü.
"Biraz daha kalmak isterdim," dedi. Ben de onun gibi yan dönerek uzandım. "Burayı sevdin mi sen?"
"Evet, güzel yerler var tam tatil yapmalık yer." dediğimde beni onayladı.
"Belki bir kez daha yolumuz düşer buralara," dediğinde 'Belki' diyerek cevapladım.
Birbirimize boş bakışlarla bakmaya devam ederken çalan telefonum ile doğruldum. Ekranda gördüğüm Özel Numara yazısını gördüğümde açıp açmamak arasında gidip geldim. "Neden açmıyorsun?" diye sordu Çınar.
"Özel numara arıyor. Açsam mı?" diye sordum ben de.
"Bence aç çünkü merak ettim," diyerek güldü. Telefonu açıp kulağıma götürdüğümde ilk önce karşı tarafın konuşmasını bekledim ama ses gelmeyince alo dedim. Yine karşı taraftan ses gelmeyince telefonu kapattım. "Konuşmadı mı?"
"Konuşmadı." diyerek telefonu yerine koydum. Kimin aradığını merak etsem de üzerinde çok durmadım. Boş insanın tekidir.
Çınar, "Özde aramış olabilir mi?" diye sordu.
Başımı iki yana sallayarak, "Sanmam. Zaten benden ayrılan oydu, neden arasın ki?" dedim. Özde'nin aramasında hiçbir mantık yoktu. Sesimi duymak istese normalden de arayabilirdi. Kötü ayrılmamıştık.
"Haklısın, peki düşündüğün birisi var mı?"
Düşündüğüm kimse olmadığı için başımı salladım. Böyle bir ergenliği yapacak kimse aklıma gelmiyordu. Zaten sevgilim olan kişi sayısı da azdı. "Neyse boş ver kimse kim, umrumda değil. Bir daha ararsa söverim ona yeter o," diyerek güldüm.
"O zaman ben yatıyorum yarına dinç kalkmam gerekiyor," diyerek göz kırptı ve arkasını dönerek uyku mooduna geçti.
"İyi geceler," dinlediğimde o da bana dileyip ışığı kapattım. Gözlerimi kapattığımda arayan kişinin kim olduğunu düşünüyordum. Uzun zamandır özel numaradan aranmamıştım...
✖✖✖
1.131 Beğeni 52 Yorum
GökdenizSoylu Gün batımı şerefine🥂
✖✖✖
Gökdeniz: Uyandın mııı? (09:44)
Çınar: 7'de uyandım :) (09:50)
Gökdeniz: O saatte ne işin var da uyanıyorsun?
Çınar: Bir haftadır sabah yürüyüşüne çıkmamıştım.
Çınar: Yürüdüm biraz.
Gökdeniz: Sen yürürken ben de yan gelip yattım vndmsnxjdjd
Çınar: Arabada da uyumuştun. Ne uyku varmış sende de cmsmsosn
Gökdeniz: Bıraksalar daha uyurdum da annem kaldırdı.
Gökdeniz: Evde ekmek kalmamış ekmek almaya gittim...
Çınar: Yazık olmuş uykuna djwnsjsn
Gökdeniz: Öğlen dersim olmasaydı uyurdum da maalesef ki dersim var :(
Çınar: Dersten sonra seni almamı ister misin?
Gökdeniz: Bakıyorum da bensiz yapamıyorsunuz Çınar bey :)
Çınar: Evet.
//Gökdeniz çevrim dışı//
Çınar: Nereye kaçtın? Ckemwkzjm (10:09)
//Gökdeniz çevrim içi//
Gökdeniz: Yo kaçmadım buradayım. (10:15)
Çınar: Hmm peki nerede kalmıştık xldmxnxnx
Gökdeniz: Bilmem nerede kalmıştık?
Çınar: Sensiz yapamadığımı söylemiştim. Orada kaldık :)
Gökdeniz: Dalga geçtim ben yaa
Çınar: Ama ben geçmemiştim.
Gökdeniz: Dersim var benim ben kaçtım.
Çınar: Öğlen değil miydi dersin?
//Gökdeniz çevrim dışı//
Çınar: İyi kaç bakalım vmsnajzjskd
✖✖✖
Çınar hızını alamıyor jxnsjsjz
Oy ve yorumları unutmayalımm
-Birkan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Yıldız [Yarı Texting]
Historia CortaÇınarArslan: Merhabalar, rahatsız ediyorsam affınıza sığınıyorum. ÇınarArslan: Profilinize biraz baktımda size bir teklifte bulunmak istiyorum. ÇınarArslan: Eğer kabul ederseniz ücret konusunda da anlaşacağımıza eminim. GökdenizSoylu: Bakın eğer s...