I. Fejezet: A sötét alak

7 1 0
                                    

Jack egy átlagos srác 18 éves, és úgy döntött, hogy elmegy kicsit kikapcsolódni NewYork-ba. Reggel felkelt, csinált egy rántottát, jó ízűen megette és útnak indult.
Mire megérkezett sötét volt. Kicsit megéhezett az út közben ezért kiszállt a kocsiból egy étteremnél, bement, és rajta kívül úgy érezte, hogy senki sem volt odabent. Jack- Hahó van itt valaki? Kiáltott! Egy idős nő előjött a pult alól. Idős nő- mit parancsol? -vacsorázni szeretnék! Így szólt Jack és miután megkapta a vacsoráját nekiállt enni. Jobbra kinézett az ablakon, és meglátott egy sötét alakott. "Mintha engem nézne" gondolta Jack, és vacsorázott tovább. Utána újra kinézett az ablakon, de nem látta a sötét alakot, "biztos csak egy hajléktalan volt" gondolta! Megette vacsoráját oda ment az idős nőhöz és fizettet, elköszönt, majd elindult a kocsi felé. Mikor már ott volt a kocsi előtt érezte, hogy hátát megfogta valaki Jacknek végig futott a hideg a hátán és földbe gyökereztek a lábai, majd szépen lassan hátranézett, és a sötét alak ott állt egy késsel a kezében amit rá tartott fekete pulóverben kapucniban úgy, hogy az arca nem látszódott a fényviszonyok miatt, a sötét alak halkan megszólalt- add ide a pénztárcád és a telefonod! Jack lassan kihúzta a zsebéből a pénztárcáját, majd a telefonját, ami 23:47-et mutatott! A sötét alak újra megszólalt, de ezúttal a kocsi kulcsot követelte! Jack azt is oda adta! Ezután a sötét alak beült a kocsiba, és elhajtott, Jack ott állt pénz és iratok nélkül, visszasétált az étterembe dühöngve, hátha tudnak ott segíteni neki.

17-es SzobaWhere stories live. Discover now