Bölüm 3-Emir ve Esma

785 69 9
                                    

Allahım ya bune baş ağrısı. Dün gece üçte geldim. Saat 06:30 uyanıp okula gitmem gerekti fakat ben malı yine uyuyamadım. Başım ağrıdan ölecek. Gidip bir kahve yaptım içiyorum. Şekersiz sade kahve uykum açsın diye. Üzerimi değiştirdim ve okul yolu düz gider diyerek yola koyuldum.Öğrencilerin bir çoğu bu düşünceme ters düşsede evet okulu seviyorum. Çünkü beni bu berbat hayattan ayıran dersler var. Mesela tuhaf gelebilir fakat matematiğe aşığım. Bu zamana kadar matematik sınavından 90'ın altında not almadım. Bunları düşünerek yoluma devam etdim ve eni sonunda okula ulaştım. İlk ders edebiyattı. Edebiyat dersinde herkes uyur ben bıkmadan dinlerim.Bu yüzden bütün hocalar tarafından çok sevilen bir öğrenciyim. Herne kadar çalışkan olsamda inek öğrenci tipim yok. Mesela kızıl saçlarım ve güzel bir fiziğim güzel yüzüm var. Anneme benzediğim ortada hatta aşırı benziyorum. Bunları düşünerek günümü geçirmeyeceğimi bildiğim için karnımın acıktığının farkına varıp iki tost üç tane ayran ve su alarak sınıfa çıktım. Kulaklığımı takıp sırama oturdum ve yemeye başladım. En arkada duvar kenarında köşede oturuyorum.Tam çaprazımda cam kenarında en ön iki sırada oturan üç kız birşeyler konuşuyordu zilin çalmasına 10 dk var. Kızların dudak haraketlerini okuyup ne dediklerini anlamaya çalıştım 'çok havalı' dedi sanırım Melis .Benden mi bahsediyorlar diye merak edip çaktırmadan müziği kapattım. Fakat hala kulaklık kulağımda duruyordu, hiç çaktırmadan konuşmalarını dinledim. Zeliha ''aynen ya birde o kızıl saçları yok mu ne götü kalkık bi kız'' dedi içlerinde en çok gıcık aldığım Melis '' aynen Zeloşum ya . Bu Zeren varya bu kadar çalışkan olduğuna bakmayın kesin ailesi özel dershanelere, özel hocalara ne paralar döküyordur. Yoksa öyle hiçte zeki olabilecek tip değil. kaşarlanmış gibi '' dedi ve beynimde fişekler çaktı. Sabır dileyip dinlemeye devam ettim ''Valla özel ders alıyomu bilmem ama orospu tipi var bu kızda. Çözemediğim bir gizem. İnsan sarrafı olan ben bile çözemedim sürtüğü'' dedi Zeliha. hala sabır diliyorum. ''Bence ön yargılı davranmayın derim.Ayrıca özünde iyi bir kıza benziyor'' diyen Esma'yı öpme isteği uyandı içimde. Yanlış anlamayın lez falan değilim , sadece dediği hoşuma gitti.'' Aman be ne iyilik damarın varmış seninde Esmoş kaliteli orospu çocuğu işte daha neyin iyiliği bu ?'' dedi Melisa fakat sabrımın son kademelerindeyim.''Ağzını topla melis her ne kadar onun yakın arkadaşı olmasam bile hatta konuşmuş bile olmasam yinede hiçbir insan hakkında böyle konuşamazsın'' Evet Esmaya fazla kanım ısındı. Bu zamana kadar hiç arkadaşım olmamış olabilir fakat bu hiç arkadaş edinmeyeceğim anlamına gelmez. Kulaklığı kulağımdan çıkardım ayranımdan bi yudum aldım ve sakin bir şekilde yanlarına ilerledim. Melis korkuyor mu bilmiyorum ama duygularını belli etmemekte usta.''Vayy kimler gelmiş yanımıza'' dedi Melis ve Zeren Soysal bıçaklarını beledi. ''Hmm. Melisa şu an ne düşünüyorum bir tahmin et bakayım. Dur yada tahmin etme. Ben söyliyeyim sana ne yapacağımı düşünüyorum ayrıca Zelihacım senin dilin fazla uzamış kesmek lazım ama ben sana bir şey demiyorum sen annem hakkında konuşmadın ha bide özel ders felan almıyorum annem ben küçükken öldü. Derslerimin iyi olmasının nedeni sizin gibi kuş beyinli olmamam.'' dedim ve gözlerimi Esmaya çevirdim ''Esma sakın kendini bunlara mecbur hiss etme.Eğer arkadaş istiyorsan ben varım. Şimdi çantanı al ve yanıma geç. Siz ikinizle de sonra görüşecem. Şunu da bilin istiyorum önceliğim Melisa olacak.'' dedim o sırada Esma çantasını alıp tam benim yanıma gelirken o anda tam önümde oturan Emirle olan bakışmalarına şahit oldum.Sonra Esmanın ellerinin titrediğini gördüm.Emirden hoşlandığını anladım. Esmanın yanına gittim o sırada Emirde onu süzüyordu.''Esma'' dedim.''Sen Emir'in yanına otur ben yanlız oturmazsam rahat edemem.Seni onlara yem edecek değilim.O yüzden tam ön sırada gözümün önüne otur.'' diyip piç gibi sırıttım ve sırama geçtim Emir'in kulağına eğilip ''Sakıncası yoksa arkadaşım yanına oturabilir mi?'' dedim. Cevap vermedi bu evet demekdi bence Esmaya gözümle Emirin yanına otur işareti yaptım.Ders başladı matematikci Müzzeyen hoca sınıfa girip hemen konuya girdi.O sırada Esma önüme bir kağıt koydu ''Seni öldürcem Zeren utancım dn yerin dibine girmek istiyorum -Esma-'' Bende kağıdı Emirin önüne koydum ve sırıttım ''Benden utanacak kadar ne yaşadın Esma merak ediyorum'' diyen Emirin salağa yattığı aşıkar. Esma ''şey... Emir sen yanlış anladın aslında ben..'' diyen Esmanın sözünü böldüm ve Emir'e döndüm''Ulan Emir salağa yatmayı bırak konuşun işte. 18 yaşına geldiniz hala adam gibi iki kelimeyi bir araya getiripte birbirinizden hoşlandığınızı söylemekten acizsiniz'' dedim. ''Gerçekten ya çok haklısın Zeren. Seviyorum lan hemde iki yıldır. Hatta hoşlantıdan daha üst kademeye taşıdım ben bunu aşığım kız sana. Esma benim sevgilim olsana.'' diyen Emir'e pembe bok görmüş gibi bakıyodum. Bu iki gerizakıların biraz cesarete ihtiyaçları varmışda haberimiz yok! Evet bu konuşma dersin ortasında gerçekleşiyor ''S-sen ciddimisin Emir'' dedi Esma heycanla '' hemde hiç olmadığım kadar Zeren naptın la bana birden öyle bir cesaret verdin ki anlamadan her boku önüne döktüm. Esma nolur çık benle bak valla zorlamıyorum ama ben seni iki yıldır seviyorum'' Esma durdu Emirin dediklerini idrak etmeye çalıştı sonra emire dönüp ''Ayağa kalk '' dedi emir tokat amtasını beklercesine gözünü kapatıp başını aşağıya eydi. Tabi bu sırada bütün sınıf öğretmende dahil onlara bakıyor. Esma Emirin dudağına bir öpücük patlattı. İçimden iyiki özel okuldayız yoksa direk disiplin cezası alırdı bu iki mal dedim.Tabi Emirde karşılık verince memnun bir şekilde güldüm ve arkama yaslandım ''şimdi bu evetmi ?'' diyen Emire göz devirmeden edemedim '' Emir sen malmısın insanla hayır demek içinmi öper birbirlerini'' diyen esmaya dişlerimi çıkararak güldüm.'' Oha ya valla olayın şokuyla öyle dedim kusura bakma sevgilim'' dedi Emir. Evet sonunda bu iki dangalağında sonunu hal etmiş olduk yoksa bir iş beceremeyeceklerdi. Müzzeyen hoca '' gençlik işte'' diyip gülümsedi. Esma Emire kaş göz yaptı Emir benim sıramın diğer tarafıma geçti. Emir bir yanda Esma bir yanda hızlıca öpücükler kondurdular. Ben şok içinde tabikide karşılık vermedim. Daha onlar benden ayrılmamışlardı ki sınıfa yeni bi öğrenci girdi. Sanırım yeni öğrenci Esma ve Emir bu arada yerine geçtiler. Allah kahretsin tek boş yer benim yanım. Müzeyen hoca '' hoşgeldin sen yeni öğrenci olmalısın bulduğun boş yere oturabilirsin'' dedi. Çocuk memnun bir şekilde başını sağladı ve tahmin edbiliyorsunuzdur çocuk yanıma yaklaştı yanıma geldi. Hoca bizi izliyordu yeni çocuk yanıma oturup kulağıma eğildi ''Merhaba'' dedi. Cevap verme zahmetinde bile bulunmadım ama son söylediği cümle ''Rabia Soysalın kızı Zeren Soysal'' dedi ve dikkatimi çekmeyi başardı. Nerden tanıyo lan bu çocuk beni ?

Acaba gerçekten kim olduğumu biliyormu ? Aklımda binbir soru var nerden çıktı şimdi bu çocuk....

——————————————————-

Oy ve Yorumlarınızı eksik etmeyin. :)


İnstagram:Zeynepysr3

AVAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin