Probudila jsem se v nějakým pokoji. Nevěděla jsem, kde to jsem ani jak jsem se sem dostala. Ležela jsem na měkký posteli, přikrytá teplou dekou a převlečená. Tak počkat, převlečená?!! Dál už jsem neřešila, jak je možný že jsem převlečená a posadila se.
Rozhlédla jsem se po pokoji. Byl docela pěkně vybavený. Stěny byli ve světle modré barvě, skříně a stůl byli do bíla a velká postel s nebesy. Nebudu kecat, ten pokoj byl nádherný.
Vstala jsem z postele a pořádně se rozhlédla. Kromě skvělého pokoje se vlevo od postele nacházely dvoje dveře. Šla jsem se tam podívat, abych zjistila co tam je.
Otevřela jsem první dveře a vešla do koupelny. Byla zbarvená stejně jako můj pokoj a byla skvěle vybavená. Vpravo od dveří de nacházela skříňka s ručníky. Vedle bylo umyvadlo nad kterým vyselo zrcadlo.na druhé straně byla sprcha a vedle vana. A nakonec toaleta.
Vyšla jsem z koupelny a zamířila do vedlejších dveří. Otevřela jsem je a vstoupila dovnitř.
Nacházela se tam obrovská šatna a oblečením. Vzala jsem si tričko, kalhoty a spodní prádlo a vrátila se zpátky do koupelny. Jak sakra věděli moji velikost?!!
Vyšla jsem z koupelny a všimla si ještě jedněch dveří. Tušila jsem že povedou ven z pokoje. Došla jsem k nim a chytla za kliku. Otočila jsem ji a nebylo zamčeno. Otevřela jsem dveře a vyšla na chodbu. Nevěděla jsem kam mám jít a tak jsem zamířila doprava. Šla jsem chvilku a byla tu další odbočky.
Bloudila jsem asi deset minut až jsem došla k nějaký místnosti ze který vycházeli hlasy který už jsem znala. Poznala jsem hlas Natashy, toho blonďáka a toho chlapa v červeno zlatým obleku.
Vešla jsem dovnitř a všechny pohledy se upřely na mě. Vůbec se mi to nelíbilo ale co se dalo dělat.
„Už jsi vzhůru." Řekl mi ten blonďák. Nechtěla jsem mu odpovídat takže jsem šla rovnou k Nat.
„Můžeme jít jinam. Prosím." Zeptala jsem se tak aby to slyšela jenom Nat.
„Jasně." Odpověděla, postavila se a šli jsme do jiný místnosti.
ČTEŠ
PŘÍBĚH VRAHA
Фанфикtato knížka vypraví o holce která od 4 let byla v děcáku. Rodiče se na ni vykašlali. 2 roky byla bezdomovec a toulala se ulicemi New Yorku. ve 10 ji unesli a ona prožívala nejhorší dva roky v životě než ji zachránila parta super hrdinů kteří si říka...