Menemme nukkumaan.
Kun Joonas on mennyt jo sänkyyn, jään vessaan miettimään asioita.
Hetken päästä kun katson snapchattia, huomaan että eksäni on lisänyt minut kaverikseen siellä. Päätän estää hänet. Rehellisesti sanottuna minua pelottaa jokainen sekuntti. "Y/n, missä sä viivyt?" Joonas huutaa huoneestamme. "Tuun pian..." Sanon hiljaa ja Joonas tulee katsomaan mikä minulla on hätänä.
"Mikä sulla on?" Joonas kysyy huolestuneena. "Mua pelottaa" Sanon ja Joonas halaa minua. "Sun ei tarvi pelätä rakas" Joonas sanoo. Jatkan itkemistä, minua pelottaa TOSI paljon.Kun olen rauhoittunut, menemme nukkumaan. Joonas laittaa kätensä ympärilleni ja alamme nukkumaan.
Aurinko paistaa säleestä. Avaan silmäni ja käännyn Joonakseen päin. Joonas nukkuu vielä, mutta otan hänen kätensä lantioltani pois ja lähden laittamaan leipää minulle.
Laitan leivän päälle kinkkua ja kurkkua ja otan mehua. Syön leivän ja kuulen askelia, se on Joonas. Hän menee vessaan. "Laita mullekki leipä" Joonas huikkaa. Laitan Joonakselle leivän ja kaadan mukiin kahvia.Aamupalan jälkeen päätän lähteä auraamaan pihan. Kun olen ulkona, huomaan naapurin pihassa miehen.
"Moi" tuttu miehen ääni sanoo, eksäni. Päätän vain olla hiljaa. Minua pelottaa, koska eksäni tietää jo missä mökkimme on. Kuulen lumen narskuntaa -eksäni kävelee meidän mökin pihaan. "Mä pääsin vankilasta pois onneks. Voidaan jatkaa siitä mihin jäimme" eksäni sanoo ja laittaa kätensä lantiolleni. Hän vetää minut itseensä päin."APUA!!!" huudan täysiä. Joonas juoksee ulos ilman ulkovaatteita. "Päästä irti!!" Joonas komentaa ja juoksee eksääni päin. Tässä vaiheessa on hyvä paljastaa eksäni nimi, se on Justus. Joonas tönäisee Justusta ja he alkavat painia. Minä soitan häkeen, ja pian poliisiauto tuleekin. He vievät Justuksen pois, tällä kertaa pidemmäksi kuin yhdeksi yöksi.
Menemme sisään. "Joonas... Mua pelottaa... Haluun kotiin, sun kodin luo, koska Justus ei tiedä sen osotetta" selitän itku kurkussa. "Se ois parempi" Joonas sanoo ja halaa minua. Päätämme, että olemme täällä vielä tämän päivän ainakin, ja lähtisimme huomenna aamulla tai ylihuomenna aamulla.
______________________________________
Toivottavasti tykkäsitte tästä osasta:)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Life with Joonas [ Joonas x reader ]
Фанфикsaattaa sisältää: väkivaltaa kiroilua 🔞(Varotan jos tulee tollasta) 14. #joonasporko 13.9.2022