0.6¦ Haber🦋

222 30 20
                                    

Karakola dönerken Minseok'un telefonu çalar, arayan Jongdaedir.

"Bir gelişme mi var, Dae?"

"Evet, en son bir çocuk parkında görülmüş ve kırklı yaşlarda bir adamın öldüğüne dair bilgi var."

"Parkın konumunu at, acele et."

"Tamam."

Konuma gelince hızla arabadan indik. "Dağılın, Byun Baekhyun'u bulursanız tek başınıza dikkatsizce müdahale etmeyin sakın."

"Baş üstüne!"

Dağılınca dakikalarca turladım ama ondan iz yoktu, sonra gözüme şapkalı biri ilişti. Karşısında ağlayan bir çocuk vardı ve onu sakinleştiriyordu. Kişi, yüzünü kaldırdı. Beklediğim gibi Baekhyundu. Gülümsüyordu, önceki halinden eser yoktu. Bu gerçek Baekhyun muydu?

Ve birden bana baktı, göz göze geldik, her şey durdu sanki zaman durmuş gibi. Benim aklımda buna dahildi, Baekhyun ayaklandı ve koşmaya başladı. Bende peşinden koştum, sahile kadar koştuk, sonunda ben arayı kapatınca yakasından yakaladım ve çektim. Dengesini kaybedince tuttum ve sırtını bir ağacın gövdesine dayadım.

"Fark olmadığını sanıyordum?"

"Özür dilerim Memur Park ama planlar değişti, annemin istediği gibi yaşayacağım."

"Böyle olmak zorunda değil! Cezanı çekip tekrar bembeyaz bir sayfa açabilirsin."

"Ha! Yine de beni bırakırlar mı sanıyorsun? Ben bir katilim memur Park, canavarım. Bana insan gözüyle bakma."

Chanyeol, kendisinden küçük bedeni sarstı.

"Baekhyun yanılıyorsun! Sende insansın, seninde duyguların var."

Baekhyun'un gözleri dolmuştu.

"Bırak gideyim."

"Yapamam..."

Baekhyun, cebinden bir bıçak çıkardı. "Baekhyun."

"Git yoksa..."

"Chanyeol!" arkamı döndüğüm anda Baekhyun ayağı ile sertçe dizime vurdu ve ters yöne doğru kaçıp gözden kayboldu.

"Baekhyun..."

Katilin Kelebekleri ¦ ChanBaek (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin