Eng mah ka ti lo!

515 79 18
                                    

Tlem in ka her dang lam hret+ zel dawn..

Heartbeats

Chapter-8

_______________

Aithor pov
Mark phone chu a ri ral+ a...Video call a ni..rang tak in a la nghal vat a..." o Amenda" ti in hlim hmel tak chuan a au nghal a...

End of Author pov

Amenda// Naktuk ah ka lo chho ang....

Mark// i ti tak+ em?..a hun a thlen hma chu ka ring lo che....

Amenda// aw..zing ah ka rawn chhuak a nga..zan lai vel ah ka lo thleng ang..zing ah ka lo kai tho leh dawn chiang lutuk che...

Mark// a nih school i zawm dawn em?

Amenda// dawn e le..eee..eng nge .kha+...nang pa hi..i in sual leh tawh a law?

Mark// aih..teuh lo...a hup vat a..

Amenda// LalAlexa kha a mi?..min lo cho ang che...ka la hnek ve dawn khawp mai...lungngai suh..naute...ka lo haw dawn a lawm...

Mark chuan Alex chu a va en a...Alex chuan kut zei zir in a phone chu a ma lam hawi tur in a ti a..Mark chuan nui tet+ chuang chuan Amenda ang hlawi+ lai chu a hawi tir a.a tawp nghal chat...nuih in sum tak si chuan Mark chuan Amenda chu " hei..." Ti in a hrilh ngawt a .Amenda chuan call a off deih....

Alex// min van hre chiang awm lo ve...kha nu te reuh chuan

Mark// a hre rei lo che a...

Alex// i zo tawh em?..tih pah in Dawh kan lam ah chuan a va phei ve a...Mark hnung lam a ṭang chuan Mark thil chawh vel chu a en a...chu tih lai tak chuan ...Reubena,Nick leh Jay an rawn lut hlawl a..an lo phu deuh zawk...Nick chu a meng rum nghal ṭun mai....

Alex// eng nge in rawn tih dawn??...lung awi zan lo chuan a ti a..

Nick// kan rawn kal....Mark bul a ṭhu thleng ah chuan a ṭhu ve nghal zat a..

Reuben// eee..Rosangkim.in in sual a mi?..Mark hami chu a en leh a..a hmui a lo khem bawk nen..an phankh chuan a ring hlel nghal tawp a...

Jay// in in sual a mi?

Mark// aih....a ti hmuk a..ni e..Jay leh Nick hi a ngai na tawh lo
....a bik tak in an bike a chuan phei chu a duh tawh lo...

Nick// a na em?

Mark// ka ṭha..

Alex// naktuk ah kan sawi dawn nia .... Haw phawt rawh u..kal ru ka va thlah ang che u....a ṭhian te chu a nam chhuak nghal dawr+ a. ....

Mark a thaw chhuak hak bawk..." Eng tin nge ka tih ang" a ti zawi sap a...

A rilru ah thil a rawn lang nghal zawk a.mahse,a riskey lutuk tlat....

Heartbeats //BL//(mizo)Where stories live. Discover now