-Hyungoook! Menjünk már ki egyet játszani!!
-Milyen játékra gondolsz Niki?
-Focira.
-Hát nem is tudom. Nagyon sok dolgunk van és még néhányunknak tanulni is kéne hiszen holnap be kell menünk a suliba vizsgát írni.
-Ahj hyung olyan ünnep rontó vagy!Mivel Jungwon elvette a kedvem ezért el teleportáltam onnan. Pár perc múlva Hoon lépett be a szobámba.
-Minden oké?
-Jah.
-Naa ne legyél már ilyen.Jött közelebb hozzám majd mintha csak egy kis párna lennék az ölébe kapott majd velem együtt le ült az ágyra.
-Eszel te rendesen? Olyan könnyű vagy!
-Igen Hoon eszem! Hiszen mindíg te pakolod a tányéramra a kaját.
-Ez mondjuk igaz. De akkor is nagyon könnyű vagy! Ehetnél többet.
-Jó nekem így Hoonie!
-Na de Jagi!!
-Nincs semmi Jagi. Jó nekem így és kész.Adtam szájára egy apró puszit, hogy eltereljem a figyelmét, csak hogy a figyelem elterelésből több lett mint egy apró kis puszi de ezt nem részletezném.
Enyhén szólva el fáradtam hiába én vagyok alul...
Na mindegy hát az lett a vége, hogy elaludtunk.***
Miután délután külön meg írtuk azzal a pár magántanulóval a vizsgát, indultunk is haza. Én be nyögtem nekik, hogy menjünk le a tengerpartra így hát le is menünk. Végre az van amit én akarok. Egy pillanat alatt haza teleportáltam amig ők a víz felé kezdtek futni majd vissza a focilabdámmal. Játszottunk de valami nagyon furcsa volt. Vagyis kettő dolog is. Az első az, hogy Hoon idekint is a párjaként kezel amit amúgy nem is bánok, hiszen az akit én először ki szemeltem magamnak le csapták a kezemről. És szeretem is Hoont.
Minju egy hülye korcs vérfarkassal csókolózott a sulitól nem messze. Kicsit ideges is voltam miatta de Hoon megnyugtatott. Aztán ott van a második furcsa dolog, ami Sunoo lenne. Sokszor rajta kapom, hogy vágyakozó szemekkel néz rám. Nem értem. Főleg, mikor Jake is észre vette éreztem, hogy ideges lesz. Szerintem ő tud valamit.
Na majd beszélek vele.
Egyszer csak azt érzem hogy hasba talál a labda de olyan erősen, hogy repültem miatta két métert.-Ahh ezt mégis ki dobta? Nagyon fáj!
-Oh bocsi! Nagyon sajnálom. Még nem teljesen tudom irányítani az új képességem.
-Neked is lett új képességed Jay? Nekem is van!!! Tök jó.
-És mi az új képességed?
-Telekinézis.
-Najooo. Én miért csak a gagyi tüet kaptam?
-Szerintem Jake te még mindíg jobban jártál mint Sunoo akinek nincsen képessége.
-Khm.. Igazad van.Szóval a többiek tényleg nem tudnak a képességéről. Bár megértem, hogy miért nem akarja elmondani.
-Ha már itt vagyunk. Hyungok mondjátok már el a ti képességeiteket mert Jungwon ét pl egyáltalán nem tudom.
-Nekem nincs.
-Nekem és Jay nek telepatika ezen kívül akkor nemrég lett a telekinézis.
-Nekem Telepatika és szuper erő.
-Teleportáció.
-Nekem meg Hoon nak tűz de ezt tudod.
-Aha. Szóval ezért tudsz mindíg a hátam mögé "osonni" Yang Jungwon.
-Hát most na!! Jó móka az ilyeszgetésed.
-Kössz.El indultunk haza mert már kezdett sötétedni. Sunoo megint végigmért majd a mellettem lévő Sunghoont is majd előre fordulva kissé szomorúan ballagott tovább.
Otthon elkaptam egy igen csak érdekes beszélgetést ami a könyvtárból szűrődött ki.
-Sunoo megmondtam neked, hogy tegyél le Niki ről! Egyrészt fél testvérek vagytok másrészt neki ott van Hoon.
-De Jake Hoon is a féltestvére bazdmeg akkor én miért ne lehetnék vele? Hm? Mi a faszt ártottam én amiért le vannak szarva az érzéseim? Miért pont Hoont választotta? Miért? Csak azért mert apánk ezt parancsolta neki vagy ő is akarja e egyáltalán?
-Ya Seonwoo nyugodj le!
-Miért nyugodjak le Jaeyun? Elegem van ebből az egészből!Kicsit résnyire nyitottam az ajtót, hogy lássam is őket. De még milyen jókor nyitottam ki! Jake át szelte a közöttük lévő távolságot és az asztalhoz szorítva fivérem nemes egyszerűséggel lekapta.
-Azért nyugodj meg drága kicsi Sunoo mert én szeretlek.
YOU ARE READING
Drunk dazed/ Enhypen. ff.
FanfictionHét fiatal fiú akik több ok miatt sem mondhatóak átlagosnak. Az egyik az, hogy hercegek a másik pedig egész hihetetlen. Legendák szólnak vámpírokról de senki sem gondolná, hogy valójában léteznek. És egy átlagos lány aki a kastély alatti kis városb...