7

1 0 0
                                    

                        صباح الخير..                   
  أنتَ مش فاشل كفاية تحطيم في نفسك وكفاية وهم إنك مش هَتعرف تكمل وإن دي النهاية، كفاية تفكر في إل فات وتجلد ذاتك وبإنه مكنش ينفع ال حصل، كُل حاجة حصلت ليك ولِسه هَتحصل مكتوبة ليك أصلاً ولازم تحصل سواء وافقت أو لا، فشلك في علاقة أياً كان المُسمي بتاعها ده مش معناه ان كِده خلاص مفيش فُرص تاني، لا لِسه فيه فُرص ولِسه فيه طُرق أنتَ متعرفش عنها أي شيء، قوم وكمل حياتك خُد فُرصة إنك تكمل، مفيش أي مُشكلة لما تقع وتقوم طالما من جواك بتحاول، كفاية طاقة سلبية وقوم كِده وحاول ربنا مش هَيضيع  تعبك ولا مُحاولاتك نهائي بَس انتَ حاول. 🤍"

                          **********
- لو فيا حاجه مش عجباك حاول تخليها تعجبكك لان انا مش هغيرها عشانك !
         
                             **********
‏لما بعرف ان فيه حد بيكدب عليا ، بعتبر كل كلامه اللي فات كدب وكل اللي هيقوله بعد كده كدب ومش بعرف اصدقه تاني.

                            ***********
فيه تصرفات كده بتخلى شخص يقل فى نظرك ، مش تزعل منه ، لاء يقل في نظرك ، و دى حالة أخطر من الزعل ، لأن الزعل قابل للتغيير مع الوقت ، أما الحالة التانية دي بتبقى نقطة نهاية لناس فى حياتنا ، التصرفات دى بتخليه يطلع برة مجال رؤيتك لدرجة إنه ممكن يعدى من قدامك و متبقاش شايفه ، تصرفات تخليه يموت فى عينك وقلبك و هو لسه عايش ، فيه شخص بتصرفاته و أسلوبه يخليك تندم إنك عرفته أصلا ، إللى زى دول ما يتزعلش عليهم ، الواحد بس بيزعل من نفسه إنه كان مديهم حجم أكبر من إللى يستحقوه..

عموما المفروض نشكر الناس دى عشان علمونا نبقى نتجنب التعامل مع أمثالهم فى المستقبل !!

نصائح نفسية حيث تعيش القصص. اكتشف الآن