👑Első fejezet👑

329 27 0
                                    

Vladimir pov.
Az asszony elmagyarázta a gondjait, én pedig figyelmesen meghallgattam minden szavát.
- Így nem marad meg a dinnye termésem! Ha nem tudom őket eladni, miből tartsam el a gyerekeimet?
- Megvizsgáltatom az öntöző rendszerünket és parancsba adom, hogy javítsák ki a hibákat. Ne aggódjon! - tettem a karjára a kezem.
- Az istenek áldjak meg önt, felséges császárné! - hajolt meg, majd a kosarába nyúlt, és egy kis zöld dinnyét vett ki. - Kérem, fogadja el ezt a szerény ajándékot. - nyújtotta át, mire mosolyogva elvettem és megköszöntem. A fiaimnak úgy is hamarosan jönniük kell a délutáni teára. Akkor jó lesz. Addig is, még tart a "Panasz nap." Óh, ki kéne találni neki egy jobb nevet. A katonák egy fiatal fiút hoztak be. Rabszolga volt, amilyen én is voltam egykor.
- Felség, a panasz napi szabályok értelmében ez a rabszolga beszélni kívánt veled! Mondtuk neki, hogy nincs joga ehhez, de...– nem hagytam, hogy befejezze a mondatát.
- Mindenkinek, akinek van szája és füle, van joga a panasz napon panaszkodni. Eresszétek el! - utasítottam, mire levették róla a köteleket.
- Hogy hívják?
- A neve....
- Gabriel! - kiáltotta a fiú és a lábaim elé borult. - Felség, kérem segítsen! Engem gazul elragadtak a családomtól, az otthonomból! Az itteni szolgák nem tudják mi a szabadság, de én igen! Önnek meg van hozzá a hatalma, kérem! Engedjenek haza! - sírta és a ruhám alját szorongatta. A katonák már rárontottak volna, de intettem, hogy ne. Felemeltem a fiú könnyáztatta arcát.
- Gabriel! Sajnálom, nekem nincs meg a hatalmam, hogy felszabadítsalak. Nem az enyém, hanem a férjem tulajdona vagy. Az egyetlen, amit tehetek, az az, hogy kihozlak az istállóból és beteszlek mondjuk...A táncosok közé. - mondtam. Az arca rémült volt, de bólintott. Valószínűleg felfogta, hogy ez a legjobb, amit most kaphat. Majd beszélek Igorral, de ő most Kasztrómia országában van egy hadjáraton, Korannal, az idősebb fiunkkal. Már alig bírom a várakozást, főleg mivel Igor még nem tudja, hogy a távozása után kiderült, hogy várandós vagyok.

A táncoló ágyas 2 (Befejezett)Where stories live. Discover now