Heartbeats
Chapter-9
___________________
Author pov
Amenda leh Mark pawh chu an dan ngai te in scooty hmang in an in phur leh tawh a....school pawh an tlai ṭep a ni....Minute 2 hnu vel ab an Teacher a lo lut a...thin phu dep+ in an ṭhu a..Tlar hning ber mipa pangai te chuan Mark chu an en reng a..an lam haw zawng oawn a mit a len eih lo..." Mawla khu...khu nu awm vang khuan a ni maw min kawm duh tawh loh"Reuben chuan a ati chhuak hak a...tu mah fang an ṭawng lo....Jay chuan zan lam a thu sawi a ngaih tuah let chuan,a theih a in ring leh lo....ni e...Mark Zothansanga thlah tur chuan a tum ve fe a ngai tawh ngei awm sia..
Class an la ṭan mawp+ a...Alex chuan an Techer ai chuan tlar hma a..a mit la em+ tu chu a en ngar+ a...eng vang a he tia awm thut nge a nih a hre bik lo...a ṭhian te bul ah ka fawp tih sawi se..an in bak keih leh nghal awm sia ...a mah vang a nih a ring chiah bawk silo...a ngawk ngul a..ti chuan luch thleng chu a tling tla ve thei ta hram a..
Darwr lun va tak..in tin an chawlh na ṭhin ah chuan an kal leh a..Mark biak an duh vangin an ṭhian ho apwh an kal ve a.....Cafetaria awm tho mahse .he dawr hi chu Mark tan chuan a nuam ber a nih..a reh deuh duak zel a..an lun lo na in an thil siam a tui thei em+ thung a..
Alex te ṭhian ho chu Mark leh Amenda hma ah chuan an ding ran a.....Mark chuan a en chho ha hlawm a..End of Author pov
Amenda//eng nge in duh?...
Mark// kal ang O da kal ang...
Alex// zothansang eng nge i awm zia hi?
Mark// Amenda awm loh chhung in hun awl hnawh khah nan ka hmang che u maw le.....
Vernon// Amenda lo va kal san lawk ta che...Hei zothana hi kan be lawk duh a..a ti dam thlup a...
Amenda// ban ah in be mai dawn nia..kan tlai dawn..sorry Guys.....a kai a kal pui hmak mai....
Reuben// kha..kh....kha nu te reuh kha...aishhhhhh ka van beng chak reuh tak...
Nick// Ka kal dawn....a chhuak nal+ a...
Jay// Alex a chang chang in kan chang a nga a ni mai...nizan kha thu sawi kha ka thei lo .tih pah chuan a ni pawh a chhuak nghal hmuk a..Alex chu a nui hul.hak thung....
Vernon// eng nge nizan ah a sawi a?
Alex// eng mah..ka haw dawn...ka hne lutuk...
Reuben// practice kan ngaih kha...a au zui lang+ a....
Author pov
Ni a liam a......kar 2 lai a liam ta....class 12 leh 11 te chuan sport neih na tur in an thawk rim em+ a...Mark erawh..Mark chhin chhiah tu ah an dah leh der tawh a..in khel ve ṭhin mahse,he tiang tak+ ah chuan a tel ngam lo.....
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......