0.

652 26 1
                                    

Sziasztok!

Először is, szeretném ismét felhívni minden olvasó figyelmét, hogy ebben a történetben durva, véres, 18 éven aluliak számára nem ajánlott részek vannak!

Ez a második készre megírt könyvem, amit el is küldtem egy kiadónak (sajnos nem érkezett válasz), ezért úgy döntöttem, hogy megosztom veletek. Alapból nem érzem olyan erősnek és jól megírtnak, hogy könyvként megállja a helyét, viszont nagyon szerettem, élveztem megírni, és nagyon sokat is dolgoztam vele, ezért nem szeretném, hogy úgymond "kárba menjen", ha legalább pár embernek tetszeni fog, már megérte vele dolgoznom ennyit :)

A történetről annyit mondanék el, hogy magát az alapötletet az egyik rémálmom ihlette meg, amikor még folyamatosan ilyen furcsa és durva álmok gyötörtek. Viszont nagyon sokat segített, hogy megírtam ezt a könyvet, azóta sokkal kevesebb ilyen álmom volt, és jól is esett kiírnom magamból a félelmeim.

Ez volt az első próbálkozás a horror műfajban, azóta már dolgozom még egy történeten, amit már szeretnék könyv formában látni egyszer. Lehet, hogy nem lett olyan erős és vérfagyasztó horror, viszont sokat is tanultam a megírása közben.

Még annyit megemlítenék, hogy ez volt az első próbálkozásom a váltott szemszöggel is, amikor is majdnem minden fejezetet más szereplő szemszögéből írtam meg.

Nem is húzom tovább a szót, köszönöm, ha elolvastátok, remélem tetszeni fog a történetem!

Az osztálytalálkozóWhere stories live. Discover now