ikinci bölüm

975 60 9
                                    

Sonunda öğle arasına girebilmiştik, açlıktan gebercektim az daha.

"Kanka hadi gel yemekhaneye gidelim bu gün yeməklər çok iyimiş."

Jimin'ın kolumdan tutup beni çekiştirmesiyle bende peşinden gitmek zorunda kalmıştım, hoş işime gelirdi zaten ne bulsam yiyebilirdim şuan.

Yemekhaneye girince direk sırhat köprüsü gibi olan sıraya bakıp yüzüme hüzünlü bir ifade yerleştirdim, acıklı sesimle Jimin'e mükemmel oyunculuğumla konuştum.

"Jimin-ah, ben şimdi gidiyorum... bu yolda kabetmekte var ama ölmek var dönmek yok aslanım,anca beraber kanca beraber."

Jimin yüzüme aptalmışım gibi hissettirecek şekilde bakıyordu, ama Allah'tan aptal değilim.

"Saçma sapan konuşma taehyung abartma alt tarafı sıra işte hadi yürü iyice çoğalmadan bizde girelim sıraya."

Tekrardan kolumdan tutup çekmesiyle peşinden gitmeye başladım, buda iyi alıştı ha kolumdan çekmeye.

Yemeklere göz gezdirince cidden güzel yemekler olduğunu gördüm şükür bu gün doyacaktım.

"Jimin, Jin hyung'lar nerde?"

Eliyle kapıyı işaret edince onlarında geldiğini gördüm hemen gelip sıraya girdiler aramızda beş kişi falan vardı , sonunda sıra bize geldiğinde tepsime yemekleri dolduruyordum görevli ablanın aşşağılayıcı bakışarını umursamadan verilen tatlılardan bi kaç tane fazla aldım hem bana bişey diyemezdi babam okulun sahibi bitchslarr.

Evet geçekten okulun sahibi babam, şimdi öyle dedim diye torpilli falan sanmayın beni okulda hatrı sayılır derecede başarılarım var ve malesef herkes bunu babamdan dolayı sanıyor ama öyle değil gerçekten çalışarak başarılı oluyorum.

Herneyse insanlar istediklerini düşünebilirler, ben yemek yiyeceğim.

Ben boş bir masa ararken yemeklerini almış olan jimin de yanıma gelmişti.

"Tae, şu tarafta boş bir yer var hadi gel, Jin hyung'lar da geliyor."

Onu başımla onaylayıp dediği yere doğru ilerledim hemen arkamızda da Jin hyung'lar geliyordu.

Jin hyung'lar derken kastetiğim kişiler, Namjoon hyung Jin hyung ile sevgililer, birde hobi hyung var. Bizden sadece bir yaş büyükler.

Onlarda gelince hep beraber oturduk masaya aşırı aç olduğum için direk gömüldüm yemeklere.

-

Herkes yemeklerini yemişti hatta yemekhaneden çıkmış sınıfa doğru ilerliyorduk, birden cebimde titreşen telefonumla irkildim, jungkook'dan bir mesaj vardı.

Kookie;
"Okul çıkışı biryere ayrılma seni alacağım."

Taehyungie;
"Sanada merhaba jungkook, iyiyim sen nasılsın?"

Gönderdiğim imalı mesajla yüzümde bir gülümseme oluştu sonra birden aklıma sabah onu öptüğüm geldi, sırıtmam anında sönmüştü.

Kookie;
"Ah üzgünüm, nasılsın taehyung, okul nasıl gidiyor?"

Ne yani cidden mi? Okulun nasıl gittiğini mi soruyordu?

Sabah onu öpmüştüm bu konu hakkında konuşmayacak mıyız?

Taehyungie;
"Oh okul iyi gidiyor az önce yemek yedim sende yedin mi ^•^"

Ağaağağağa hayır neden böyle bi işaret koydum ki of kesin şuan benim ne kadar aptal olduğumu düşünüyordur.

Kookie;
"Bende yedim taehyung ^•^"

Bi dk oda koymuş lan çok tatlı yiycem bu adamı.

Kookie;
"Sana iyi dersler taehyung şimdi gitmem gerek akşam bir yere kaybolma seni bekleyeceğim"

Bende seni beklerim yiğidim.

Taehyungie;
"Oh tabii bekleyeceğim jungkook, sana kolay gelsin hoşçakal👋"

Kookie;
"Hoşçakal taehyung👋"

Hadi bakalım akşam umarım güzel geçer ve rezil olmam umarım.

secret | Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin