13: יום גשום

62 6 3
                                    

בבוקר למחרת ג'אנגקוק מתעורר ראשון, אבל לא קם מהמיטה ולא משחרר את ג'ימין מהחיבוק. מהחלון הגדול שיש בחדר שלהם אפשר לראות שיורד גשם חזק עם ברקים ורעמים, אבל ג'ימין ישן כמו תינוק קטן.

ג'אנגקוק שוב הרגיש את ההרגשה שהוא מרגיש רק איתו, עם אהוב ליבו. הוא הרגיש קירבה וזה שהוא רוצה להגן עליו תמיד תמיד, ואף פעם לא לשחרר אותו, לא לתת אותו לאף אחד בחיים!

ג'אנגקוק שכב ככה במשך מלא זמן עד שג'ימין החליט להתעורר כמו תינוק קטן וחמוד.

ג'אנגקוק: בוקר אור מלאך שלי
ג'ימין: מממ~ בוקר...

ג'ימין אמר את זה בקול כזה עייף וחמוד שג'אנגקוק ציחקק קצת וחייך.

ג'אנגקוק: מה אתה חושב, נעבור את היום הזה במיטה?
ג'ימין: מממ... מה עם העבודה שלך?
ג'אנגקוק: זה יחכה
ג'ימין: באמת באמת?
ג'אנגקוק: באמת באמת
ג'ימין: יש
ג'אנגקוק: חמוד אתה, מת עליך חיים שלי

ג'ימין חייך חיוך חמוד ועייף והמשיך לנמנם בחיבוק של ג'אנגקוק. ג'אנגקוק באותו הזמן גם החליט לנמנם. להיות ככה עם ג'ימין ולא לפספס רגע אחד ממה שיש להם עכשיו. זה רגע שלא לכולם יש בחיים האלה, וג'אנגקוק באמת מעריך את מה שהעולם נתן לו. העולם הקשה הזה נתן לו קרן אור קטנה שממש אוהב לחייך. קרן אור שעכשיו שוכב איתו בחיבוק ולא משחרר, שאוהב אותו.

אחרי שעה או שעתיים ג'ימין התעורר שוב והסתכל על ג'אנגקוק שנימנם. "איזה חתיך אתה" - חשב ג'ימין וחייך קצת. ג'ימין הסתכל על ג'אנגקוק למשך דקה עד שהוא לא פתח את עיניו וחייך לג'ימין.

ג'אנגקוק: היי...
ג'ימין: היי~
ג'אנגקוק: איך אתה? בסדר?
ג'ימין: כן בטח, תודה.
ג'אנגקוק: חצי יום הלך למיטה הזאת
ג'ימין: זה רע?
ג'אנגקוק: אם זה היה בלעדיך אז כן, אבל אתה פה אז ברור שזה לא סתם. אני שמח שיצא ככה. להתעורר עם בן אדם שאני אוהב זה משהו נדיר שלא חשבתי שיהיה לי בכלל בחיים האלה ת'אמת...
ג'ימין: לכל אחד מגיע אהבה, ואני כאן בשבילך, כדאי לתת לך אותה.
ג'אנגקוק: תודה לך. תודה שאתה איתי ונותן לי את הרגשות שלא חוויתי

ג'ימין חייך וכך התחיל היום שלהם. מה הם עשו במשך חצי היום שנישאר להם? משהו דומה למה שהם עשו לפני זה. לרוב הם שכבו יחד במיטה בשקט ושמעו את צלילי הגשם שהיו מחוץ לחלון, אבל לפעמים ג'ימין היה ניבהל בגלל הרעמים וג'אנגקוק היה מרגיע אותו.

יותר קרוב לערב הם הזמינו פיצה ואכלו אותה יחד בחדר שלהם ודיברו. כן, הזוג הזה ממש אוהב לדבר.

My boyfriend is a mafia | JIKOOK |Место, где живут истории. Откройте их для себя