Krajina zabudnutia rpg

23 1 1
                                    

Meno: Lucas Wild
Prezývka: San (sanitas=zdravie)
Vek: 20
Rasa: elf
Koľko tu už žije: po 2 rokoch prestal počítať (2r. + 9m)

Zbraň: veľký luk vyrezaný z dreva, vyrobil ho sám a preto si do ňho vyrezal aj rôzne ornamenty alá symboli prírody, magické znaky, pretože veril, že potom bude silnejší.
Mal aj vrhací nôž s dosť dlhou čepeľou na to aby sa dal v núdzi použiť aj na boj na blízko

Biely sob: volá sa Sven (oWo) je trocha väčší ako normálne soby a aj rýchlejší. Bol jeho spoločníkom od nepamäti. Sven mal často veselú náladu, rád sa túlil a olizoval svojich obľubencov. (proste veľká biela gundža chlpou skrýženého psa a mačky xD)

Povaha: je pokojný a ľudia ho občas nazývajú chladným, nie je zlý no ťažko sa v ňom prebudia "vyššie city" (láska). Rád, ale pomáha považuje to za "splácanie" svojho dlhu. Rozhodne nie je extrovert no nie je ani tichý introvert na pokraji spoločnosti. Vedú sa s ním dobré diskusie na rôzne témy, no nevytáčajte ho. Nie je výbušný no dokáže sa nahnevať. Nerád sa zapletá do hádok, považuje ich za nedôstojné, hlúpe, či bez významné. Vie byť veľmi milá osôbka len si k nemu musíte nájsť cestu. Nedajte sa odradiť jeho prvotnou chladnou povahou.

Niečo o: má vlastné pravidlá, ktorými sa riadi:
1. Neexistuje menšie zlo alebo väčšie dobro
2. Zabi...ale iba v núdzi
3. Pomôž a pomôže sa ti

Má takzvaný "spasiteľský syndróm" (chce každnému pomôcť/zachrániť)

Aj napriek tomu, že tu je krátko stratil toho už veľa. Zo začiatku bol na výpravách, zabíjal a nie len v sebaobrane. Bol mladý, zmätený a hlúpy. Potom sa mu to, ale vypomstilo a on sa radšej usadil. Rozhodol sa "splatiť" svoj dlh tým, že bude poskytovať pomoc ľuďom v núdzi. Aj naprik tomu, že vedel dobre bojovať sa rozhodol zahodiť to a zabudnúť (aj keď nikdy nezabudol) V jeho prístrešku kde býva lieči a keď má dobrú náladu tak aj pohostí. Zbožňuje čaj a čokoládu. Preto to u ňho často vonia po bylinkách, ovocí a čokoláde. Má zlomemé srdiečko a preto je pre ňho bolestivé sa dávať do vzťahu. (samozrejme je k dispozícií ;3)
Je dosť samotársky čo mu už trocha lezie na mozog a tak už častejšie uvíta spoločnosť.

Vzhľad: má dlhé biele vlasy skoro po lopatky. Pri práci ich má zviazané do voľného copu alebo elegantného drdola. Väčšinou ich má ale rozpustené tak aby mu padali na široke plecia a obkresľovali úzku špicatú tvár s špicatými ušami. Oči mal pekné fialovlasté napodiv nie prísne. Pôsobili uvoľnene. Bol vysoký mal až 190cm a často sa obliekal do dlhších hábitov (typické elfské oblečenie) na perách mal väčšinou úsmev aj keď možno nie úprimný. Mal dlhšie a užšie prsty, s ktorými vedel dobre narábať pri svojom remesle (liečení)

(Ak by mal niekto o niečo zaujem označte ma v Luninej kapitole uwu)

Dúfam, že ok Ema_Luna

Veci Do Súťaží A Moje Prihlášky Do RpgWhere stories live. Discover now