𝙴𝚜𝚝𝚎 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚞𝚕𝚘 𝚜𝚎 𝚝𝚒𝚝𝚞𝚕𝚊:
꧁𝚞𝚗 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚎𝚘 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚎 2꧂
ʟᴏs ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇs ᴀʟ ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴛʀɪᴠɪɴ̃ᴏs ɪᴠᴀɴ ᴘᴀsᴇᴀɴᴅᴏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ ᴇɴ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴀ ᴜɴ ᴘᴀʀǫᴜᴇ .
Lᴏs ᴄᴜᴀᴛʀᴏ ʜᴀʙʟᴀʙᴀɴ ʏ ᴄᴀʀᴄᴀᴊᴇᴀʙᴀɴ ᴘᴏʀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴛᴏɴᴛᴇʀɪᴀ.-- sᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴀɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ʏ ʟɪɴᴅᴀ sᴇ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴇʀᴏɴ ᴄᴏɴ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs? --Pʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ.
-- ᴄᴏᴍᴏ ᴀsɪ? --Pʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴄʀᴜᴢᴀɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ʙʀᴀᴢᴏs ʏ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ʀᴇᴠᴇʀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ.
-- ᴅɪɢᴀᴍᴏs ǫᴜᴇ.. ʟɪɴᴅᴀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʏᴏ ʟᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ.. sᴇ ғᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴊᴜᴀɴ ᴄᴀʀʟᴏs ʏ ᴛᴜ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀɴ ᴀ ʟᴀ ɪᴢǫᴜɪᴇʀᴅᴀ, ᴠɪɴɪsᴛᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴍɪ.. --ᴇxᴘʟɪᴄᴏ ᴇʟ ᴄʜᴀɴɢᴏ ʀɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ.
ʟᴀs ᴊᴏᴠᴇɴᴇs sᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴀs, ᴇɴ ᴇsᴏ ᴍɪᴄʜᴀᴇʟ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀ ᴇsᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.
-- NO! Nᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴇs ᴇsᴏ ᴡᴇᴏɴ.. Qᴜᴇ ᴠᴇʀɢᴜᴇɴᴢᴀ ᴅɪᴏs! --sᴇ ǫᴜᴇᴊᴏ ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ɪɴᴘᴀᴄɪᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ʟʟᴇᴠᴀɴᴅᴏsᴇ ʟᴀs ᴍᴀɴᴏs ᴀ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ʏ ᴅᴀɴᴅᴏsᴇ ʟᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇʀ ᴇʟ ᴄᴀᴍɪɴᴏ.
-- ᴏʜ ᴍɪᴄʜ, ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ~ --ᴅɪᴊᴏ ʀɪᴇɴᴅᴏsᴇ ʟᴀ ᴀʀᴅɪʟʟɪᴛᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴀ.
-- AJA! Y ᴠᴏs ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴅɪᴊɪsᴛᴇ "ᴘᴇʀᴅᴏɴᴇ sᴇɴ̃ᴏʀ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ" sᴇɴ̃ᴏʀ ᴍɪs ᴘᴇʟᴏᴛᴀs, SI ES UN VIEJO DE MIER...
-- Mɪᴄʜᴀᴇʟ, ᴇsᴛᴏʏ ᴀǫᴜɪ.. Sᴀʙᴇs --ʟᴇ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘɪᴏ ʙᴏᴅᴏǫᴜᴇ ᴄᴏɴ sᴜ ᴄʟᴀsɪᴄᴏ ᴛᴏɴᴏ sᴇʀɪᴏ ʏ ᴄʀᴜᴢᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʙʀᴀᴢᴏs.
ʟᴀ ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ʟᴏ ᴍɪʀᴏ sɪɴ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴄɪᴀ.
-- sɪ ɴᴏ ᴍᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀs ᴅɪᴄʜᴏ, ɴᴏ ᴍᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴅᴀᴅᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ.. SABES? --ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ ʟᴀ ʜɪᴊᴀ ʀᴏɴᴅᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ᴏᴊᴏs, ᴛᴜʟɪᴏ ʏ ʟɪɴᴅᴀ sᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ᴍᴜᴛᴜᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ɴᴇʀᴠɪᴏs.
-- ᴘᴜᴇs ᴀʜᴏʀᴀ ʟᴏ sᴀʙᴇs.. --ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ ᴇʟ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ ғᴏʀᴢᴀɴᴅᴏ ᴀ ɴᴏ ᴇɴᴏᴊᴀʀsᴇ.
-- ᴛᴀʀᴀᴅᴏ..
-- ᴄᴏɴᴇᴊᴀ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴀ..
ESTÁS LEYENDO
𝕄𝕚 𝕎𝕖𝕠𝕟 || 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐪𝐮𝐞 || _nadie1mportante_ PAUSADO
Fanfiction𝚚𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚋𝚒𝚎𝚛𝚊 𝚙𝚊𝚜𝚊𝚍𝚘 si el periodista estrella y... un "GRAN" conductor, hubieran estado juntos? Bueno, eso lo sabran en este fic... (tremenda descripcion, no?)